انتشار تصویر رندر گوشی ROG Phone 6 ایسوس

انتشار تصویر رندر گوشی ROG Phone 6 ایسوس

سری ROG Phone 6 ایسوس قرار است در تاریخ 5 ژوئیه به صورت جهانی عرضه شود. رویداد رونمایی به طور همزمان در تایوان، چین و ایالات متحده برگزار می شود. قبل از عرضه، مشخصات کلیدی ROG Phone 6 قبلاً در پایگاه داده TENAA ظاهر شده است.

در حال حاضر، افشاگر قابل اعتماد @evleaks فاش کرده است که سری ROG Phone 6 با یک کنترلر مخصوص عرضه خواهد شد که بازی را در گوشی های هوشمند راحت تر می کند. رندرها نشان می‌دهند که این کنترلر دارای یک دکمه به سبک Xbox و محل قرارگیری ماشه است و طراحی کلی با کنترلر ایسوس ROG Kunai 3 یکسان است. مانند گیم پد Kunai 3، کنترلر جدید نیز انتظار می رود دو حالت اتصال داشته باشد و بلوتوث و جعبه همراه خواهد شد. این کنترلر با یک جفت دستگیره اضافی برای سهولت استفاده در حالت بلوتوث ارائه می شود. علاوه بر این، به نظر می رسد که در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

گزارش قبلی نشان داد که ایسوس همچنین در حال برنامه‌ریزی برای عرضه لوازم جانبی فن خنک‌کننده جدید به نام AeroActive Cooler 6 است. جالب است بدانید که آیا می‌توان از گیم‌پد و فن خنک‌کننده با هم استفاده کرد و آیا به عنوان یک فن خنک‌کننده کاربردی است یا خیر.  تا اینجای کار، می دانیم که ROG Phone 6 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED FHD+ با نرخ رفرش 165 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر برای امنیت خواهد بود.

 انتشار تصویر رندر گوشی ROG Phone 6 ایسوس

در بخش فنی، دستگاه جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 را با حداکثر 18 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی در خود جای خواهد داد. به غیر از آن، بر روی رابط کاربری ROG مبتنی بر اندروید 12 اجرا می‌شود و یک باتری دو سلولی 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی دارد. همچنین تایید شده است که دارای مقاومت IPX4 در برابر آب است.

در اخباری مرتبط ایسوس قرار است سری ROG Phone 6 را در 5 جولای طی رویدادی معرفی کند. اسمارتفون گیمینگی که وارد بازار چین، تایوان و ایالات متحده خواهد شد و گزینه ای برجسته است. این یکی از اولین گوشی های هوشمندی خواهد بود که دارای چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 است. قبل از عرضه، دو نوع از ROG Phone 6 در پایگاه داده گواهی 3C چین رویت شده است.

بیشتر بخوانید  نمایشگر بزرگ ایسوس ROG STRIX XG49WCR معرفی شد

در ابتدای سال جاری، پاراس گوگلانی، مشاور اطلاعاتی، شواهدی مبنی بر توسعه سیستم عامل ایسوس برای سری ROG Phone 6 داشت. مشخص شد که برند تایوانی روی شش مدل مانند ASUS AI2201_A، AI2201_B، AI2201_C، AI2201_D، AI2201_E و AI2201_F کار می کند. مشاور اشاره کرد که انواع AI2201_B و AI2201_D ممکن است به هند برسند. اولی را می توان ROG Phone 6 Pro نامید، در حالی که دومی را باید ROG Phone 6 Ultimate دانست.

با بازگشت به گواهینامه 3C، دو نوع ROG Phone 6 که تایید شده اند شامل AI2201_A و AI2201_B می شوند. لیست 3C نشان می دهد که یک شارژر 65 واتی هر دو دستگاه را همراهی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی ROG Phone 6 ایسوس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *