انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy F54

انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy F54

گوشی های سامسونگ قبلا طراحی های متفاوتی داشتند. سری F در گذشته با مدل A متفاوت به نظر می رسید که باز هم متفاوت از مدل های پرچمدار S بود. اما امسال این شرکت کره ای طراحی مشابهی را برای تمامی گوشی های هوشمند خود انتخاب کرده است. اگر گلکسی اس 23 و گلکسی A54 را در کنار هم قرار دهیم، به سختی می توانید تفاوت را تشخیص دهید. این روند همچنان ادامه دارد زیرا حتی انتظار می‌رود که گلکسی F54 آینده نیز همان آرایش دوربین را مانند باقی گوشی‌ها داشته باشد.

رندرهای طراحی Galaxy F54 که توسط 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده، نشان می دهد که ظاهری شبیه به بسیاری از گوشی های دیگر سامسونگ خواهد داشت. می توان آن را با سه لنز دوربین مجزا در پشت که هر کدام در یک حلقه براق قرار دارند، مشاهده کرد. این دستگاه دارای عقب صاف با لبه های خمیده است. این تصویر در دو رنگ آبی تیره و نقره ای می باشد.

در حالی که طراحی چیز جدیدی نیست، F54 دوربین‌های پرچم‌دار را با ویژگی‌های OIS فوق‌العاده ثابت، شب‌نگاری و Astrolapse ارائه می‌کند. شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز است. انتظار می‌رود که این دستگاه از پردازنده Exynos 1380 به همراه 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند.

در بخش دوربین، سامسونگ گلکسی F54 5G می‌تواند یک سیستم سه‌گانه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی OIS، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی در عقب داشته باشد. ممکن است در قسمت سلفی یک دوربین 32 مگاپیکسلی تعبیه شود. گفته شده که این میان رده دارای یک باتری بسیار بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. احتمالاً One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را دربرمی گیرد. افشای اخیر ادعا می کند که گلکسی F54 گرانترین عضو سری اف خواهد بود و نسخه 256 گیگابایتی آن 35999 روپیه قیمت دارد.

در دیگر خبرها ما اخیراً در مورد قیمت گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی F54 5G گزارش داده ایم. همانطور که می دانیم قیمت واقعی دستگاه معمولا کمی کمتر از قیمت شایعه شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، افشاگر صنعت Mukul Sharma اشاره کرده که قیمت Galaxy F54 5G چقدر می تواند باشد.

بیشتر بخوانید  درز اطلاعاتی از GALAXY S22 سامسونگ

Mukul Sharma اعلام کرده است که انتظار می‌رود گلکسی F54 5G در زمان عرضه با قیمت 33000 روپیه عرضه شود. جزئیات مربوط به رم و گزینه های ذخیره‌سازی گلکسی F54 5G توسط شارما فاش نشده است. با این حال، احتمال دارد که دستگاه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy F54

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *