انتشار تصویر رندر گوشی اوپو Reno 8T

انتشار تصویر رندر گوشی اوپو Reno 8T

سری اوپو رینو به طور مداوم در حال گسترش بوده است، سری رنو 8 در سال 2022 معرفی شد و اخیراً سری رنو 9 عرضه شد. در حال حاضر، حتی درزهایی در مورد سری جدید Reno 10 وجود دارد. با این حال، شایعات حاکی از آن است که این برند با سری Reno 8 تمام نشده است و ممکن است یک گوشی هوشمند دیگر در خط تولید محبوب عرضه کند. دستگاه مورد بحث Reno 8T نام دارد و به تازگی فاش شده است که مشخصات و جزئیات جالب آن را فاش می کند.

پاراس گوگلانی، سازنده مشهور ادعا می‌کند که اوپو رنو 8T با نام F23 5G در هند عرضه خواهد شد. او همچنین فاش کرد که این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 695 در زیر کاپوت و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است.

گوگلانی همچنین تصویری را به اشتراک گذاشت که طراحی گوشی هوشمند آینده را فاش کرد. این گوشی هیچ شباهتی به سایر مدل های سری رنو 8 ندارد. دارای یک ماژول دوربین استوانه ای با نوار عمودی است که بیش از نیمی از پنل پشتی را در بر می گیرد. ماژول دارای دو دایره بزرگ است، اولی دارای یک دوربین تکی و دیگری دارای دو دوربین و یک فلاش LED است.

در جلو، Oppo Reno 8T یا F23 دارای یک صفحه نمایش خمیده با بریدگی سوراخ در مرکز بالایی است. حاشیه های دستگاه کاملاً نازک است. در مجموع، طراحی کاملاً ممتازی دارد و پنل منحنی به این معنی است که خیلی ارزان نخواهد بود.

تاریخ عرضه گوشی هوشمند جدید هنوز یک راز است. اما از آنجایی که قبلاً چندین گواهینامه دریافت کرده است، می توانیم انتظار داشته باشیم که خیلی زود راه اندازی شود. جزئیات بیشتر در مورد گوشی هوشمند آینده Oppo باید به زودی مشخص شود. برای به‌روزرسانی‌ها منتظر بمانید.

انتظار می رود بزودی شرکت اوپو این محصول میان رده خود را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی اوپو Find X7

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی اوپو Reno 8T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *