انتشار تصویر رندر جدید از اپل واچ سری 8

انتشار تصویر رندر جدید از اپل واچ سری 8

انتظار می‌رود اپل در پاییز امسال سه مدل ساعت هوشمند از جمله Apple Watch Series 8، Apple Watch SE و اولین ساعت مقاوم را روانه بازار کند. حال به تازگی رندرهایی با کیفیت بالا از اپل واچ سری 8 را بر اساس آن چه به بیرون درز پیدا کرد، منتشر شد.

بزرگترین تفاوت در مقایسه با اپل واچ سری 7 این است که محافظ صفحه نمایش کاملا تخت شده و انحنایی ندارد. این موجب می شود قاب ساعت بیشتر شبیه قاب آیفون باشد. همچنین می توانید شاهد باشید که فریم نمایشگر حتی کوچکتر هم شده و کاملاً احتمال دارد که اپل واچ سری 8 ساعتی با بالاترین منطقه نمایش موثر باشد.

شکاف های بزرگ شده برای بلندگو در سمت چپ کیس قابل مشاهده است، کنترل های معمول ساعت در سمت راست قرار دارند. این ساعت قادر خواهد بود ضربان قلب و میزان اشباع اکسیژن خون را اندازه گیری کند. در مورد اندازه گیری دما، قند خون و فشار خون، اپل روی این ویژگی ها کار می کند، اما بعید است که امسال رونمایی شوند.

طبق شایعات، معرفی اپل واچ سری 8 در ماه سپتامبر سال جاری انجام می گیرد. در اخباری مرتبط اپل در حال آماده شدن برای گسترش دامنه بلندگوهای هوشمند خود است. به گفته تحلیلگر معروف Ming-Chi Kuo، نسخه جدید HomePod در سه ماهه چهارم سال جاری یا در سه ماهه اول سال 2023 عرضه خواهد شد.

انتشار تصویر رندر جدید از اپل واچ سری 8

Kuo معتقد است که مدل جدید تفاوت فاحشی با مدل فعلی نخواهد داشت، زیرا ظاهرا اپل هنوز متوجه نشده است که چگونه در این بازار موفق شود. به یاد بیاورید که مدل اصلی HomePod در فروش شکست خورد و متوقف شد. اپل در واقع یک اسپیکر بزرگ و گران قیمت را با یک اسپیکر کوچکتر و مقرون به صرفه جایگزین کرده است. اما HomePod mini در پاییز 2020 معرفی شد، به این معنی که چرخه عمر آن دو سال یا بیشتر خواهد بود.

درست است، Kuo در واقع مشخص نکرد که در مورد کدام نسخه از HomePod صحبت می کند. منابع شخص ثالث بر این باورند که عرضه یک HomePod mini به روز شده احتمال بیشتری دارد.

همچنین لازم به یادآوری است که طبق منابع مختلف، اپل در حال آماده سازی هوم پاد و اپل تی وی هیبریدی مجهز به دوربین FaceTime است. اما زمان عرضه چنین محصولی هنوز مشخص نیست. در دیگر خبرها علیرغم اینکه فرمت USB Type C تقریباً در سراسر جهان برای مزایای مختلف آن پذیرفته شده است، اپل هنوز هم مدتی است که به طراحی پورت لایتنینگ اختصاصی خود پایبند بوده است. با این حال، یک گزارش جدید حاکی از آن بوده که به زودی برخی از محصولات این شرکت استانداردهای تاریخی شرکت را کنار می گذارند.

بیشتر بخوانید  چه تفاوتی بین پردازنده M1 و M2 اپل وجود دارد

این خبر از سوی تحلیلگر معروف مینگ چی کو که این اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشته است، ارائه داد. اخیراً گزارش داده‌ایم که غول کوپرتینویی قصد دارد سری تلفن‌های هوشمند محبوب آیفون خود را برای پشتیبانی از پورت USB Type C تغییر دهد. این یک تغییر بزرگ از پورت لایتنینگ آن است. در آخرین توییت، این تحلیلگر به‌روزرسانی‌های توییت قبلی خود را به اشتراک گذاشت و افزود که محصولات لوازم جانبی اپل نیز به پشتیبانی از USB Type C تغییراتی دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر جدید از اپل واچ سری 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *