انتشار تصویر تیزری Mobvoi از ساعت TicWatch Pro 5

انتشار تصویر تیزری Mobvoi از ساعت TicWatch Pro 5

Mobvoi در حال توسعه یک ساعت هوشمند جدید به نام TicWatch Pro 5 بوده که در اوایل سال جاری جزئیاتی درباره آن فاش شد و ویژگی‌ها و مشخصات مهم آن دردسترس قرار گرفت. اخیراً این شرکت با انتشار تیزرهایی فاش کرد که ساعت چگونه است.

در پوستر رسمی تیزر نامی از ساعت هوشمند ذکر نشده، اما طراحی هویت آن را به عنوان TicWatch Pro 5 نشان می دهد. انتظار می رود این ساعت هوشمند با جدیدترین چیپست Qualcomm، پشتیبانی نرم افزاری از Wear OS و تاج فیزیکی با حاشیه قرمز، در کنار بدنه ای باکیفیت عرضه شود.

در تصویر تبلیغاتی TicWatch Pro 5 توسط Mobvoi برند مورد اشاره قصد دارد تا زمان رونمایی هر روز یک ساعت هدیه دهد. این تبلیغ به مشارکت در توییتر و اینستاگرام نیاز دارد و تا 23 می 2023 در جریان است.

TicWatch Pro 5 مجهز به چیپست Snapdragon W5+ Gen 1 خواهد بود که انتظار می رود عملکرد بهبود یافته و عمر باتری طولانی تری را ارائه دهد. همچنین با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود که فضای کافی را برای برنامه ها، موسیقی و سایر داده ها فراهم می کند.

انتشار تصویر تیزری Mobvoi  از ساعت TicWatch Pro 5

این ساعت هوشمند از فناوری صفحه نمایش دو لایه Mobvoi بهره می برد که کمی بزرگتر از مدل قبلی با سایز 1.43 اینچ است، در حالی که بدنه آن با ضخامت 50 میلی متر و وزن 44 گرمی باقی می ماند. این ساعت هوشمند عمر باتری قابل توجهی را تا 80 ساعت یا 45 روز در «حالت اساسی» ارائه می دهد که با محدود کردن عملکرد دستگاه، عمر باتری را افزایش می دهد.

TicWatch Pro 5 همچنین دارای چندین ویژگی جدید مانند قطب نما داخلی، GPS چند باند و فشارسنج است که آن را برای فعالیت های خارج از منزل عالی می‌کند. علاوه بر این، نور پس‌زمینه ضربان قلب، زمان ریکاوری هوشمند تمرین و VO2 Max را ارائه می‌دهد که همه این موارد به کاربران کمک می‌کند اهداف تناسب اندام خود را پیگیری کنند. علاوه بر این، TicWatch Pro 5 دارای سیستم عامل WearOS 3 بوده، سیستم عاملی که به طور خاص برای پوشیدنی ها طراحی شده است و تجربه کاربری روان و شهودی را تضمین می کند.

بیشتر بخوانید  ساعت Mobvoi TicWatch Pro 3 بزودی آپدیت می شود

در اخباری مرتبط شایعه شده است که ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch Pro 3 یکی از مدل هایی است که به روزرسانی Wear OS 3 را دریافت می کند. برخی گزارش‌ها پیش از این اشاره کرده بودند که Mobvoi ممکن است تمام مدل‌های مبتنی بر Snapdragon Wear 4100 خود را به Wear OS 3 ارتقا دهد.

ارتقای Wear OS 3 برای سری ساعت‌های هوشمند Mobvoi ویژگی های زیادی در پی خواهد داشت. پیشتر توسط Gadgets & Wearables گزارش شده بود که Mobvoi به مشتریان TicWatch از زمان‌بندی انتشار Wear OS 3 اطلاع داده است. TicWatch Pro 3 اصلی دارای همان چیپست Snapdragon 4100 است که در مدل های TicWatch Pro 3 Ultra و E3 وجود دارد. ترتیب این بوده که تمام مدل‌های دیگر TicWatch Pro تا زمان عرضه TicWatch Pro 5 به همین شکل باقی بمانند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر تیزری Mobvoi از ساعت TicWatch Pro 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *