انتشار تصویری از کاور گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

انتشار تصویری از کاور گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

سامسونگ درصدد است بزودی سری گلکسی اس 22 پرچمدار را در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا معرفی کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره این سری منتشر شده و حال نوبت انتشار تصویر رندر کاور گلکسی اس 22 اولترا رسید.

طبق تصویر تازه انتشاریافته دستگاه به 5 حسگر مختلف در عقب مجهز است که درون یک حالت P شکل قرار می گیرد. در تصویر ماژولی پیدا نیست اما سه حسگر بزرگ به صورت عمودی کنار هم قرار دارند و دو حسگر کوچک نیز با یک فلاش LED به صورت عمودی کنار هم جای گرفتند.

در این تصویر اطلاعات بیشتری کسب نمی شود و باید تا رونمایی منتظر ماند. در اخباری مرتبط اوایل این ماه، ما اولین رندرهای از سامسونگ Galaxy S22 Ultra دریافت کردیم که پس از آن، تعدادی دیگر فاش شد. ابتدا با آرایه دوربینی که می تواند در پرچمدار بعدی سامسونگ استفاده شود آشنا شدیم و سپس با Exynos 2200 که ظاهراً در سری S22 ارائه می شود، آشنا شدیم. ما حتی برخی از عکس های واقعی دستگاه را دریافت کردیم، آن هم دو تا سه ماه قبل از معرفی.

 

انتشار تصویری از کاور گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

پیشتر، Ice universe اطلاعات بیشتری در مورد ماژول دوربین چهارگانه که می‌تواند در سامسونگ Galaxy S22 Ultra وجود داشته باشد را به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌ی این افشاکننده، Galaxy S22 Ultra دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود. پیکربندی دوربین در عقب از نوع چهارگانه دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی، لنز دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپ 10 مگاپیکسلی است. پیش از این انتظار می رفت که سنسور تله فوتو و سنسور پریسکوپ نیز شاهد ارتقاء مگاپیکسلی باشند و به سنسورهای 12 مگاپیکسلی ارتقا پیدا کنند. با این حال، افشاگر سامسونگ گفته است که S22 Ultra همان سنسورهای پریسکوپ و تله فوتو 10 مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد.

Ice universe علاوه بر مگاپیکسل دوربین، جزئیات دیگری از سنسور دوربین را نیز افشا کرده است. کارشناس موردبحث ادعا می‌کند که S22 Ultra دارای نسخه بهبودیافته حسگر ISOCELL HM3 108 مگاپیکسلی است که دارای دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 1/1.33 اینچ، 0.8 میکرومتر و میدان دید 85 درجه (FoV) است. فاش کننده همچنین ادعا می کند که تله فوتو و سنسور پریسکوپ نسخه جدید دوربین های سونی خواهند بود. با این حال، قابلیت های زوم آن ها ثابت خواهد ماند. سنسور پریسکوپ زوم اپتیکال 10 برابری را ارائه می دهد در حالی که لنز تله فوتو دارای زوم اپتیکال 3 برابری است.

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی اس 7 حافظه ای قابل ارتقا خواهد داشت

افشاکننده می گوید که سنسور جدید پریسکوپ سونی دارای دیافراگم f/4.9، فاصله کانونی 1/3.52 اینچ، 1.12μm و میدان دید 11 درجه (FoV) خواهد بود. در همین حال، سنسور تله فوتو جدید سونی دارای دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 1/3.52 اینچ، 1.12 میکرومتر و میدان دید 36 درجه (FoV) خواهد بود. در حال حاضر، این تنها چیزی است که در مورد دوربین های S22 Ultra می دانیم. هنوز هیچ ویژگی جدیدی به بیرون درز نکرده است. در این بین با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری در مورد سری پرچمداران آینده سامسونگ خواهیم داشت.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویری از کاور گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *