انتشار تصاویر زنده گوشی Realme GT Neo3

انتشار تصاویر زنده گوشی Realme GT Neo3

انتظار می رود Realme GT Neo3 در این ماه رونمایی شود. تاکنون جزئیات زیادی از آن منتشر شده و همچنین طراحی آن با انتشار رندرهایی شاهد بودیم. اکنون GT Neo3 در تصاویر زنده رویت شده است.

تصاویر زنده طراحی عقب گوشی هوشمند را نشان می دهد. طراحی این گوشی مطابق با آنچه که در رندرهای فاش شده دیدیم، است. این دستگاه با طرح عقب ساده و در عین حال بهبودیافته ارائه می‌شود و ماژول دوربین در بالا سمت چپ جای گرفت. ماژول دوربین دارای سه لنز است که لنز اصلی در بالا و دو سنسور دیگر در زیر آن قرار دارد. فلاش LED بین سنسورها قرار گرفت.

به غیر از این، مشخصات GT Neo3 قبلا فاش شده بود. Realme GT Neo3 با چیپست جدید Dimensity 8100 همراه با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می شود.

انتظار می رود که این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح Full-HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه شود. نمایشگر گوشی به عنوان اسکنر اثرانگشت زیر صفحه قرار گرفته و انتظار داریم این دستگاه با یک سیستم دوربین سه گانه در عقب که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در قسمت جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفت.

انتشار تصاویر زنده گوشی Realme GT Neo3

گفته می شود این گوشی هوشمند در دو نوع باتری عرضه می شود. نسخه ای با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی و نوع دیگری با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی. جدا از مشخصات، پیش بینی شده این گوشی هوشمند با قیمتی معادل 2000 یوان (316 دلار) در چین عرضه گردد.

در اخباری مرتبط انتظار می رود ریلمی به زودی گوشی های هوشمند جدیدی از جمله پرچمدار GT 2 Pro و 9i را معرفی کند. این شرکت هنوز چیز زیادی در مورد این موارد فاش نکرده، اما یک گوشی هوشمند جدید ریلمی با شماره مدل RMX3310 موفق به کسب گواهی TENAA شده که طراحی و مشخصات آن را فاش می کند.

Realme RMX3310 از یک پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.84 گیگاهرتز استفاده می کند که نشان می دهد پردازنده Snapdragon 888 خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای دو گزینه رم (8/12 گیگابایت) و فضای ذخیره سازی (128/256 گیگابایت) است و اندروید 11 را اجرا می کند. مرجع صدور گواهی به ما نمی گوید کدام نسخه اندروید است، اما امیدواریم که اندروید 12 با Realme UI 3.0 در بالا باشد.

بیشتر بخوانید  گوشی Realme Narzo 60x یکی از پروفرش ترین گوشی های بازار هند

RMX3310 دارای یک صفحه نمایش 6.62 اینچی FullHD AMOLED با حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر همراه شده است و پنل عقب آن که یادآور GT Neo2 است، همچنین دارای یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی عمق است. برای بخش سلفی و تماس های ویدیویی، می توانید از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر زنده گوشی Realme GT Neo3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *