انتشار تصاویری از Velvet 2 Pro ال جی فاش شد

شرکت ال جی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معریف کرده اما تاکنون به موفقیتی دست پیدا نکرد. موفقیتی که بتواند این شرکت را از ضرر دور سازد و در نهایت بخش تلفن همراه این کمپانی را بست.

ال جی سری گوشی های هوشمند G را برای معرفی سری Velvet از بین برد. LG Velvet با استقبال خوب منتقدان و کاربران روبرو شد. اکنون که ال جی تجارت تلفن خود را تعطیل کرده است ، هرگز نسخه جانشین Velvet ارائه نخواهد شد. حتی اگر ال جی تلفن های جدیدی تولید نمی کند ، یک عکس زنده از Velvet 2 Pro لغو شده به صورت آنلاین ظاهر شد و بعدا گزارش شد که این شرکت در حال فروش واحدهای نهایی Velvet 2 Pro و LG Rollable منتشر نشده به کارمندان خود است. اکنون ، tipster Tron مواد بازاریابی Velvet 2 Pro را به اشتراک گذاشته است تا مشخص کند این دستگاه می تواند یک دستگاه گل سرسبد باشد نه یک مدل متوسط ​​مانند مدل سال گذشته.

اسناد تبلیغاتی فاش شده نشان می دهد که LG Velvet 2 Pro از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 برخوردار بوده است. از یک پنل 6.8 اینچی P-OLED با رزولوشن FHD + ، HDR و پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد. تصاویر نشان می دهد که نمایشگر Velvet 2 Pro لبه های منحنی دارد.

تراشه SD888 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه خواهد بود. یک باتری 4500 میلی آمپری در آن قرار داشت و ضخامت آن فقط 7.5 میلی متر بود.

دوربین پشتی Velvet 2 Pro می تواند یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به OIS ، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله 8 مگاپیکسلی را به نمایش بگذارد. برای سلفی ها ، یک دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار را به نمایش می گذارد. مشخصات فاش شده حاکی از آن است که Velvet 2 Pro یک تلفن چشمگیر بوده است ، اما متأسفانه هرگز به بازار راه پیدا نمی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ های گرم 2021 ال جی راهی بازار شدند

نظرات در مورد : انتشار تصاویری از Velvet 2 Pro ال جی فاش شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *