انتشار اولین جزئیات گوشی وان پلاس فولد

انتشار اولین جزئیات گوشی وان پلاس فولد

ما بیش از یک بار نوشته ایم که OnePlus در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو است. اکنون مشخصات محصول جدید در اینترنت منتشر شده است. شایعات را باور کنیم، OnePlus Fold دو نمایشگر خواهد داشت: نمایشگر اصلی 8 اینچی با ماتریس LTPO OLED و نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح QHD و همچنین صفحه نمایش اضافی با پنل AMOLED FHD با سایز 6.5 اینچ و همان نرخ نوسازی.

این گجت مجهز به پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این دستگاه دارای دو دوربین جلو هر کدام 32 مگاپیکسل، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسل + 48 مگاپیکسل + 32 مگاپیکسل و یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی است.

وان پلاس فولد بزودی معرفی خواهد شد و تابستان زمان رونمایی آن است. در اخباری مرتبط OnePlus در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید سری Nord در بازار آمریکای شمالی، از جمله مناطقی مانند ایالات متحده و کانادا است. دستگاه جدید مورد بحث Nord N30 نام داشته که یک Nord CE 3 Lite ریبرند شده است. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، در یک وب سایت صدور گواهی مشاهده شد.

به تازگی Nord 30 سازنده گوشی های هوشمند چینی به تازگی در وب سایت گواهی بلوتوث SIG رویت شده است. این لیست جزئیات دقیق تری را در مورد این دستگاه نشان نمی دهد، اما شماره مدل آن CPH2515 است. پیش از این، گزارش‌هایی را پس از مشاهده Nord N30 در سایر پلتفرم‌های گواهی‌ مانند FCC پوشش داده بودیم. بنابراین اکنون، آخرین لیست نشان می دهد که رونمایی آن باید در بازار ایالات متحده و کانادا باشد.

پایگاه داده بلوتوث SIG تایید می کند که گوشی جدید میان رده از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، Nord N30 از سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر OxygenOS 13.1 بهره می برد. علاوه بر این، از آنجایی که مدل ریبرند شده از Nord CE 3 Lite آن است، می‌توان انتظار داشت که از تراشه کوالکام Snapdragon 695 که با حداکثر 8 گیگابایت رم همراه می‌شود، قدرت بگیرد. این دستگاه همچنین دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که احتمالاً از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  هدفون وان پلاس Buds V به بازار چین رسید

جدای از این، طراحی دستگاه نیز به لطف رندرهای فاش شده لو رفت و حتی در کنسول Google Play نیز مشاهده شد، که تأیید کرد که Nord CE 3 Lite ریبرند شده است. در اخباری مرتبط OnePlus 11 جدیدترین گوشی پرچمدار وان پلاس بوده که راهی بازار شد و پس از آن شاهد عرضه مدل های میان رده ای چون Ace 2 و Ace 2V بودیم، اما جانشین واقعی 11 رونمایی نشد. اکنون، آخرین اطلاعات به بیرون درز کرده، به برخی از مشخصات OnePlus 12 اشاره می کند. مدلی انتظار داریم اوایل سال آینده معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اولین جزئیات گوشی وان پلاس فولد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *