انتشار اندروید 13 برای Galaxy Z Fold 2

انتشار اندروید 13 برای Galaxy Z Fold 2

آنهایی که در ایالات متحده از مدل‌های قفل شده گلکسی زد فولد 2 استفاده می‌کنند، خوشحال خواهند شد که بدانند به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 اکنون عرضه شده است. به‌روزرسانی One UI 5.0 به‌عنوان نسخه میان‌افزار F916USQU2IVK5 در ایالات متحده ارائه می‌شود و اکنون برای دانلود از طریق هوا (OTA) در گوشی‌های T-Mobile و Sprint در دسترس است. در حالی که این به روز رسانی در حال حاضر تنها برای دو اپراتور منتشر می شود، به زودی در سایر مدل های قفل شده توسط اپراتور در ایالات متحده نیز در دسترس خواهد بود.

با رفتن به منوی تنظیمات دستگاه، سپس بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار و دانلود و نصب، می‌توانید به به‌روزرسانی دسترسی پیدا کنید. اگر به‌روزرسانی در دسترس نیست، کمی به آن زمان بدهید، زیرا گاهی اوقات این موارد برای عرضه کامل به زمان نیاز دارند. البته، اگر نمی خواهید صبر کنید، همیشه می توانید آن را به صورت دستی نصب کنید. این روش کمی بیشتر گریس آرنج را مصرف می‌کند، اما اگر هنوز آپدیت را در دستگاه خود مشاهده نکرده‌اید، می‌تواند سریع‌ترین راه برای دستیابی به اندروید 13 باشد. فقط به یاد داشته باشید، قبل از نصب به‌روزرسانی، مطمئن شوید که از اطلاعات مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید، فقط در صورت از دست دادن داده‌ها.

هفته آینده، سامسونگ قرار است دستگاه های سری Galaxy S23 خود را معرفی کند و حتی می تواند نسل بعدی لپ تاپ های Galaxy Book خود را معرفی کند. در حالی که این رویداد در تاریخ 1 فوریه برگزار می شود، رزرو دستگاه ها اکنون باز است و می تواند تا 100 دلار اعتبار برای خرید آینده با سامسونگ تضمین کند. در صورت علاقه، می توانید با استفاده از لینک زیر به وب سایت مراجعه کنید تا فرآیند را شروع کنید. رزرو پیش‌سفارش نیست و اگر نمی‌خواهید مجبور به سفارش محصول نیستید.

برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار بنچمارک چیپ اگزینوس 2400 سامسونگ

نظرات در مورد : انتشار اندروید 13 برای Galaxy Z Fold 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *