انتشار اندروید 13 برای سامسونگ Galaxy A42 5G

انتشار اندروید 13 برای سامسونگ Galaxy A42 5G

سامسونگ فعالانه به‌روزرسانی‌های جدید را برای سری گوشی‌های هوشمند گلکسی خود ارائه کرده است و در چند وقت اخیر، غول کره جنوبی اندروید 13 را برای چندین گوشی عرضه کرده است. اکنون، نوبت ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G این شرکت است که به‌روزرسانی جدید را دریافت کند.

گوشی هوشمند میان رده سامسونگ گلکسی A42 5G دریافت به روز رسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را آغاز کرده است. این گوشی دو سال پیش رونمایی شد، به این معنی که این می تواند آخرین به روز رسانی نرم افزاری بزرگ برای دستگاه باشد.

سامسونگ یکی از برندهایی است که فعالانه درگیر اصلاح استراتژی نرم افزاری خود بوده و سعی دارد با به روز رسانی های منظم برای مدت طولانی تری عمر دستگاه های خود را نسبت به سایر سازندگان گوشی های اندرویدی در بازار افزایش دهد.

گلکسی A42 5G که چند سال پیش با سیستم عامل اندروید 10 عرضه شد، اکنون به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌کند. از آنجایی که آپدیت به تازگی منتشر شده است، ممکن است مدتی طول بکشد تا همه آن را دریافت کنند.

به روز رسانی One UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 با نسخه سیستم عامل A426NKSU2DVK2 و وصله امنیتی نوامبر 2022 در کره جنوبی مشاهده شده است. به نظر می رسد که همه اپراتورها به روز رسانی جدید را ارائه نمی دهند، به این معنی که عرضه گسترده تر ممکن است چند هفته بیشتر طول بکشد.

سامسونگ گلکسی A42 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی HD+ Super AMOLED Infinity-U است. پردازنده کوالکام اسنپدراگون 750 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت در نمایشگر برای امنیت بیشتر است.

این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین 20 مگاپیکسلی در قسمت جلویی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی تامین می شود.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  شایعات حاکی از عملکرد بهتر اگزینوس 2100 نسبت به اسنپ دراگون 875 است

نظرات در مورد : انتشار اندروید 13 برای سامسونگ Galaxy A42 5G

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *