انتشار اندروید 13 برای تبلت Pad Air اوپو

انتشار اندروید 13 برای تبلت Pad Air اوپو

اوپو Pad Air دومین تبلت این برند است. برخلاف Oppo Pad اصلی، یک مدل اقتصادی است. این دستگاه با ColorOS 12 مبتنی بر Android 12 عرضه شد. در اوایل دسامبر به نسخه بتای ColorOS 13 مبتنی بر Android 13 دسترسی پیدا کرد.

اکنون، بیش از دو ماه بعد، این تبلت بالاخره به‌روزرسانی پایدار ColorOS 13 را دریافت می‌کند. به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 برای Oppo Pad Air در حال حاضر در چین منتشر شده است. این تنها برای تعداد کمی از کاربران منتخب به عنوان بخشی از عرضه دسته‌ای در دسترس است.

باید در روزهای آینده در کشور اصلی برند به دست همه کاربران برسد. متأسفانه، ما هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی نداریم زیرا دستگاه حتی در برنامه عرضه سه ماهه اول 2023 فهرست نشده است. بنابراین، انتشار بتا در خارج از سرزمین اصلی چین ممکن است در اوایل ماه آوریل آغاز شود.

به طور رسمی، اوپو سیاست به‌روزرسانی نرم‌افزار Oppo Pad Air را فاش نکرده است. اما ما معتقدیم که این تبلت احتمالا حداقل یک آپدیت اندروید دیگر دریافت خواهد کرد. Oppo Pad Air یک تبلت اندرویدی ارزان قیمت است که از چیپست Qualcomm Snapdragon 680 پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش 10.36 اینچی (LCD) با وضوح 2000 در 1200 پیکسل، عمق رنگ 10 بیتی و پشتیبانی از ورودی قلم ساخته شده است.

این محصول دارای دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، بلندگوهای چهارگانه، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.1، باتری 7100 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی 18 واتی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Reno 7 Z 5G اوپو با چیپ اسنپدراگون 695 معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار اندروید 13 برای تبلت Pad Air اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *