انتشار اطلاعاتی از گوشی OnePlus 11R

انتشار اطلاعاتی از گوشی OnePlus 11R

OnePlus 11 اولین نمایش جهانی خود را در تاریخ 7 فوریه در رویداد Cloud 11 که قرار است در دهلی نو هند برگزار شود، انجام خواهد داد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند ممتاز صحنه را با دستگاه پرچم‌دار دیگری به نام OnePlus 11R به اشتراک بگذارد. در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد، گزارش جدیدی گزینه های ذخیره سازی و رنگ آن را به اشتراک گذاشته است و همچنین برخی از مشخصات را تایید کرده است. در اینجا جزئیات است.

طبق گزارش MySmartPrice، نسخه پایه OnePlus 11R دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ممکن است نسخه های ذخیره سازی دیگری نیز وجود داشته باشد. این نشریه به نقل از ایشان آگاروال، مشاور خبر، ادعا می‌کند که این گوشی در رنگ نقره‌ای کهکشانی عرضه خواهد شد.

این گزارش تایید می‌کند که OnePlus 11R دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 در زیر کاپوت خواهد بود. گزارش قبلی نشان داد که این گوشی از نسخه آندرکلاک شده SoC با هسته اصلی Cortex-X2 در فرکانس 3.0 گیگاهرتز به جای 3.2 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد.

همانطور که گفته شد، تاریخ عرضه OnePlus 11R هنوز به طور رسمی توسط شرکت چینی تایید نشده است. با این حال، یک اعلان اخیر آمازون نشان می دهد که دستگاه در واقع در همان روز وان پلاس 11 وارد بازار می شود. گزارش شده است که با نام OnePlus Ace 2 در بازار چین عرضه می شود.

پیش از این مشخص شده بود که 11R دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با لبه های خمیده، وضوح HD+ و نرخ تجدید 120 هرتز خواهد بود. قرار است یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس های ویدیویی داشته باشد.

در پشت، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS، یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی اندروید 13 مبتنی بر OxygenOS 13 را در خارج از جعبه اجرا خواهد کرد. انتظار می رود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Ace 2 Pro به فناوری وای فای 7 مجهز است

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی OnePlus 11R

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *