انتشار اطلاعاتی از گوشی Honor Magic 5

انتشار اطلاعاتی از گوشی Honor Magic 5

آنر به طور فعال دستگاه های جدیدی را در بازار راه اندازی کرده است زیرا این شرکت قصد دارد به یک برند پیشرو، حداقل در کشور خود چین تبدیل شود. این شرکت اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با نام Honor Magic 5 است.

اکنون، در جدیدترین توسعه، گزارشی از Digital Chat Station نشان می‌دهد که گوشی هوشمند پرچمدار آینده Honor Magic 5 با پردازنده‌ی معرفی نشده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد.

کوالکام قرار است تا چند هفته دیگر در اجلاس سالانه این شرکت، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 را معرفی کند. انتظار می‌رود تمامی سازندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های مجهز به چیپست SD 8 Gen 2 را به زودی پس از راه‌اندازی پردازنده به بازار عرضه کنند.

در بازگشت به Honor Magic 5، این گزارش همچنین اضافه می کند که این گوشی هوشمند دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با تنظیم ISP مبتنی بر هوش مصنوعی برای نتایج بهتر است. این دوربین با سایر سنسورهای دوربین همراه خواهد شد، اما جزئیات آنها هنوز مشخص نیست.

طبق شایعات، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با پشتیبانی از کاهش نور PWM و نرخ تازه سازی بالا، به احتمال زیاد 120 هرتز است. گفته می شود این گوشی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و باتری گوشی از شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

به غیر از Honor Magic 5، گزارشی ادعا می‌کند که این شرکت یک گوشی هوشمند تاشو جدید در دست ساخت دارد که می‌تواند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC نیز پشتیبانی کند. در حالی که انتظار می رود این گوشی به زودی معرفی شود، تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی آنر 20 پرو (Honor 20 Pro)

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Honor Magic 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *