انتشار اطلاعاتی از دوربین سری پیکسل 7 گوگل

انتشار اطلاعاتی از دوربین سری پیکسل 7 گوگل

گوگل سال گذشته گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 6 را با طراحی اصلاح‌شده و مشخصات قدرتمندتر، به‌ویژه در بخش دوربین، به لطف پردازنده Google Tensor عرضه کرد. این شرکت اکنون در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی های هوشمند پیکسل است که به عنوان سری پیکسل 7 شناخته شده و تاکنون هم اطلاعاتی درباره آن کسب کردیم.

در جدیدترین گزارش، جزئیاتی از مشخصات دوربین پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو فاش شده است. Yogesh Brar از افشاگران صنعت ادعا می‌کند که گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آینده گوگل دارای سیستم دوربین مشابه با مدل‌های قبلی خواهند بود.

اگر این گزارش درست باشد، پیکسل 7 دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید خواهد بود. از سوی دیگر، پیکسل 7 پرو دارای سیستم دوربین سه گانه با اضافه شدن یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی است. اگرچه پیکربندی دوربین ممکن است خیره کننده به نظر نرسد، اما گوگل تنها به سخت‌افزار تکیه نکرده تا سری پیکسل را به یکی از بهترین گوشی‌های دوربین در بازار تبدیل کند.

همچنین گفته می‌شود که غول فناوری حسگرها را بهینه‌سازی می‌کند تا عملکرد بهتری از آن‌ها داشته باشد و مانند مدل‌های نسل قبل در خط تولید، بخش زیادی از پردازش‌ها توسط نرم‌افزار انجام می‌شود.

انتشار اطلاعاتی از دوربین سری پیکسل 7 گوگل

انتظار می رود پیکسل 7 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی باشد در حالی که Pixel 7 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است. گذشته از آن پیکسل 7 ساده دارای صفحه نمایش غیر LTPO بوده و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می دهد. از سوی دیگر مدل پرو از نرخ نوسازی 120 هرتز با پنل LTPO عرضه خواهد شد.

در بخش فنی، این دستگاه‌ها با پردازنده جدید گوگل تنسور همراه شده تا بتوانند عملکرد بالایی داشته باشند. انتظار داریم خانواده پیسکل 7 را در رویداد پاییز گوگل همراه ساعت پیکسل واچ شاهد باشیم. در اخباری مرتبط شرکت گوگل اخیرا سری پیکسل 6 را در دو مدل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو معرفی کرد. اسمارتفون هایی که مشخصات کلیدی رده بالایی داشته و برند مورد اشاره ویژگی های بزرگ برای آنها تدارک دیدند.

گوگل به تازگی سری Pixel 6 خود را راه اندازی کرده است که دارای تراشه های سفارشی Tensor این شرکت است. اکنون اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این برند در حال کار بر روی نسل دوم تراشه های Tensor است که احتمالاً با سری پیکسل 7 عرضه می شود.

بیشتر بخوانید  Andy Rubin مدیر بخش روباتیک گوگل شد

در حالی که سری پیکسل 6 به تازگی در بازار منتشر شده است، مردم در 9To5Google اخیراً اشاره ای به نام رمز جدید مرتبط با پیکسل، “Cloudripper” مشاهده کردند. به عبارت دیگر، فعلاً فقط یک اسم رمز برای ادامه داریم، اما 9To5Google معتقد است که این ممکن است برای تراشه ای باشد که به جای پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، سری پیکسل 7 را قدرت می دهد. بنابراین، کلودریپر می تواند نام داخلی مورد استفاده برای برد توسعه دهنده باشد که به سخت افزار مشترک بین دو مدل گوشی هوشمند مربوط می شود.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از دوربین سری پیکسل 7 گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *