انتشار اطلاعاتی از تبلت هوآوی MatePad 11

انتشار اطلاعاتی از تبلت هوآوی MatePad 11

در 23 مارس، هواوی قرار است میزبان یک رویداد بزرگ بهاری در شانگهای چین باشد، جایی که طیفی از محصولات پرچمدار جدید خود را رونمایی خواهد کرد. از جمله دستگاه‌هایی که قرار است به بازار عرضه شوند، می‌توان به سری پریمیوم هواوی P60 و گوشی تاشو میت X3 اشاره کرد. امروز، این برند تأیید کرده است که رفرش MatePad امسال نیز در همان روز از راه خواهد رسید. MatePad 11 (2023) برای ارائه برخی بهبودهای جالب مورد آزمایش قرار گرفته است.

طبق تیزرهای رسمی، تبلت Huawei MatePad 11 (2023) تجربه خواندن و نوشتن شبیه کاغذ را ارائه می دهد. این دستگاه همچنین دارای یک صفحه نمایش صاف با محافظ چشم ضد تابش نور است که اولین تلاش هواوی در این نوع تبلت را نشان می دهد. پنل تبلت دارای قابلیت‌های چشمگیری است، زیرا می‌تواند تا 97 درصد از نور منحرف کننده محیط اطراف را از بین ببرد.

انتشار اطلاعاتی از تبلت هوآوی MatePad 11

به طور جداگانه، TUV Rheinland رندرهای دستگاه را به اشتراک گذاشته است که طراحی آن را آشکار می کند. می توان دید که این تبلت دارای یک دوربین در پشت و صفحه نمایش بدون بریدگی در جلو است. دوربین سلفی به صورت عمودی بر روی قاب بالایی تعبیه شده است. تبلت MatePad 11 گواهینامه TUV Rheinland بدون انعکاس را دریافت کرده است، به این معنی که می تواند از کاربران در برابر اثرات منفی نور محیط داخلی محافظت کند و در نتیجه تجربه کلی بهتری را به همراه داشته باشد.

MatePad 11 (2023) همچنین اولین تبلت جهان است که گواهی بصری کم SGS را دریافت کرده است. این استاندارد گواهی اخیراً توسط SGS و مؤسسه ملی استانداردسازی چین (CNIS) برای ارزیابی سطح خستگی بینایی باعث ایجاد کاربران می‌شود. در حال حاضر سایر مشخصات تبلت هواوی مشخص نیست. ما انتظار داریم که این شرکت قبل از عرضه، جزئیات بیشتری را از طریق تیزر افشا کند. منتظر آخرین تحولات باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سیستم عامل HarmonyOS 3 در 27 جولای معرفی می شود

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از تبلت هوآوی MatePad 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *