انتشار آپدیت MIUI 14 برای Xiaomi 12X

انتشار آپدیت MIUI 14 برای Xiaomi 12X

شیائومی یک ماه پیش از رابط کاربری MIUI 14 رونمایی کرد. چندی بعد، چند تلفن همراه در چین شروع به ارتقاء کردند. این شرکت در ارائه جدیدترین سیستم عامل اندروید 13 به گوشی های هوشمند خود کمی عقب بود. پرچمداران شیائومی هنوز به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت نکرده‌اند، علی‌رغم اینکه تقریباً همه دستگاه‌های رقیب آن را دارند. با این حال، این تجارت سخت در تلاش است تا از رقبا جلوتر بماند. اکنون Xiaomi 12X دریافت MIUI 14 را بر اساس به‌روزرسانی اندروید 13 در مناطق EEA آغاز کرده است.

شیائومی گفت که ساخت MIUI 14 برای گوشی هوشمند شیائومی 12X آماده است و در ماه های آینده عرضه خواهد شد. به روز رسانی که برای منطقه EEA در دسترس قرار گرفت دارای شماره ساخت MIUI-V14.0.1.0.TLDEUXM است. کاربران شیائومی 12 ایکس به زودی می توانند MIUI 14 را که بر روی سیستم عامل اندروید 13 ساخته شده است، دانلود کنند. از آنجایی که نسخه‌های EEA در حال دریافت ارتقا هستند، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که به محض عرضه رسمی MIUI 14 برای Xiaomi 12X، سایر بخش‌ها نیز همین روند را دنبال کنند. به هر حال، در اینجا تغییرات کامل به‌روزرسانی MIUI 14 برای Xiaomi 12X است که در مناطق EEA منتشر می‌شود.

نکات برجسته

MIUI در حال حاضر از حافظه کمتری استفاده می کند و در مدت زمان طولانی تری سریع و پاسخگو است.
توجه به جزئیات، شخصی سازی را دوباره تعریف می کند و آن را به سطح جدیدی می رساند.

تجربه اولیه

MIUI در حال حاضر از حافظه کمتری استفاده می کند و در مدت زمان طولانی تری سریع و پاسخگو است.

شخصی سازی

  • توجه به جزئیات، شخصی سازی را دوباره تعریف می کند و آن را به سطح جدیدی می رساند.
  • نمادهای فوق العاده ظاهر جدیدی به صفحه اصلی شما می دهند. (صفحه اصلی و تم ها را به آخرین نسخه به روز کنید تا بتوانید از نمادهای Super استفاده کنید.)
  • پوشه‌های صفحه اصلی برنامه‌هایی را که بیشتر به آن‌ها نیاز دارید برجسته می‌کنند و با یک ضربه از شما فاصله می‌گیرند.

 

ویژگی ها و پیشرفت های بیشتر

  • جستجو در تنظیمات اکنون پیشرفته تر است. با سابقه جستجو و دسته بندی ها در نتایج، همه چیز اکنون بسیار واضح تر به نظر می رسد.
بیشتر بخوانید  گوشی CC11 Pro شیائومی با صفحه نمایش 4K معرفی می شود

 

سیستم

  • MIUI پایدار مبتنی بر اندروید 13
    به روز رسانی وصله امنیتی اندروید تا ژانویه 2023
  • افزایش امنیت سیستم

Xiaomi 12X اکنون به لطف رابط کاربری به روز شده MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 بسیار سریع تر، قابل اعتمادتر و پاسخگوتر عمل می کند. علاوه بر این، این ارتقا باید ویژگی های صفحه اصلی جدیدی را به کاربران بدهد. سیستم به طور قابل توجهی ساده شده است، نیاز به حافظه کاهش یافته است و می توان از آن برای مدت طولانی تری استفاده کرد. معماری موتور فوتونیک، برنامه‌های کاربردی سیستم و برنامه‌های شخص ثالث به طور کامل تسریع می‌شوند، نه تنها نرم‌تر، بلکه در مصرف انرژی نیز کارآمدتر هستند. این پست ما را به پایان می رساند. ممنون از اینکه وقت گذاشتید و کل مقاله را مطالعه کردید.

منبع

4.6/5 - (10 امتیاز)

نظرات در مورد : انتشار آپدیت MIUI 14 برای Xiaomi 12X

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *