انتشار آپدیت نرم افزاری جدید برای لپ تاپ آنر Magic V 14

انتشار آپدیت نرم افزاری جدید برای لپ تاپ آنر Magic V 14

Honor دارای مجموعه ای از لپ تاپ ها با نام تجاری Magic است و این شرکت همچنین دارای یک سیستم عامل به نام MagicOS است. امروز، این شرکت اعلام کرد که Honor MagicBook V 14 به‌روزرسانی MagicOS 7.0 را دریافت می‌کند.

به‌روزرسانی تازه منتشر شده برای نوت‌بوک از ارتقای آنلاین اشتراک‌گذاری صفحه کلید و ماوس، اشتراک‌گذاری تماس و اعلان‌ها و چند ویژگی دیگر پشتیبانی می‌کند.

این امکان را به کاربرانی که گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های Honor دارند، می‌دهد تا صفحه کلید و ماوس را به اشتراک بگذارند و همچنین اعلان‌های مربوط به تماس‌ها را دریافت کنند. همچنین از اشتراک‌گذاری اعلان پشتیبانی می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا آخرین اطلاعات را بدون توجه به اینکه از کدام دستگاه Honor استفاده می‌کنند، دریافت کنند.

لیست دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی جدید را دریافت می‌کنند (OTA) شامل مدل‌های MagicBook V 14 و MagicBook V 14 2022 می‌شود و سری Honor MagicBook V 14 نیز مدیریت رایانه را به‌صورت دسته‌ای به نسخه 17.0.0.111 ارتقا می‌دهد.

کسانی که یک دستگاه واجد شرایط دارند باید به زودی برای دانلود و نصب به روز رسانی، یک درخواست ارتقاء سیستم دریافت کنند. در غیر این صورت، کاربران می‌توانند با دانلود آخرین نسخه PC Manager از وب‌سایت رسمی Honor، به‌روزرسانی را به صورت دستی نصب کنند.

Honor MagicOS 7.0 با معماری سیستم نرم افزاری ارتقا یافته ارائه می شود که یک تجربه زیست محیطی ترکیبی را با هدف همکاری یکپارچه در دستگاه های شرکت و جریان یکپارچه در بین برنامه ها ایجاد می کند.

این نسخه جدید از MagicOS چند ماه پیش، در نوامبر 2022 منتشر شد. چهار فناوری ریشه در سطح پلتفرم و خدمات اصلی سیستم وجود دارد، حلقه اعتماد Magic Ring، Magic Live Smart Engine، Turbo X System Engine، و MagicGuard Honor Secure. برای کسب جزئیات بیشتر به بخش بروزرسان نرم افزاری این لپ تاپ آنر مراجعه کنید. البته برند چینی چندان آوازه بزرگی در صنعت لپ تاپ ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی آنر Magic 6 RSR پورش دیزاین در راه بازارهای بیشتر

نظرات در مورد : انتشار آپدیت نرم افزاری جدید برای لپ تاپ آنر Magic V 14

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *