انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی گلکسی A02

انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی گلکسی A02

در اواخر ماه ژانویه سال جاری بود که سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A02 را معرفی و در بازار عرضه کرد. اما این اسمارتفون یک مدل اقتصادی بود که با سیستم عامل اندروید 10 راهی بازار شده است.

در کنار این سیستم عامل سامسونگ رابط کاربری One UI Core 2.x را به کار گرفت. حال با گذشت چندین ماه از عرضه این دیوایس اقتصادی، سامسونگ در نهایت تصمیم گرفته اندروید 11 را همراه با رابط کاربری One UI Core 3.x منتشر کند.

به گزارش SamMobile، گوشی گلکسی A02 در نهایت اندروید 11 را با رابط کاربری One UI Core 3.x دریافت کرده و البته برخی از مناطق این بروزرسانی را بدست آوردند. به گفته این سایت، آپدیت با شماره ساخت  A022GDXU2BUI3 منتشر شده و علاوه بر تمام ویژگی های اندروید 11، قابلیت هایی از رابط کاربری One UI Core 3.x را برای کاربران رقم می زند. این آپدیت OTA بوده یعنی به مرور برای تمامی گوشی های گلکسی A02 عرضه شده در بازار جهانی ارائه می شود.

بنابراین اگر در منطقه شما آپدیت منتشر نشده بهتر است منتظر باقی بمانید. انتظار داریم سامسونگ یک بروزرسانی بزرگ دیگر را برای گلکسی A02 منتشر کند. سیاست سامسونگ بدین شکل بوده که مدل های اقتصادی برای مدت زمان کوتاهی آپدیت دریافت می کنند و مدل های پرچمدار نیز برای مدت زمان طولانی تر آپدیت دریافت می کنند. اگرچه میزان دریافت آپدیت مهم توسط گلکسی A02 چندان زیاد نیست اما سامسونگ چند سالی را به انتشار آپدیت امنیتی ادامه می دهد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری گوشی خود مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy S23 FE با پردازنده اگزینوس از راه می رسد

نظرات در مورد : انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی گلکسی A02

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *