انتشار آپدیت امنیتی ماه فوریه برای گوشی Galaxy S20 FE

انتشار آپدیت امنیتی ماه فوریه برای گوشی Galaxy S20 FE

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5.1 را برای بسیاری از گوشی‌های رده بالای خود عرضه کرده است. و Galaxy S20 FE به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی دریافت کرده است، اما متأسفانه، One UI 5.1 نیست. بله، به نظر می رسد که این گوشی در چرخه بعدی به روز رسانی One UI بعدی را دریافت می کند.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای Galaxy S20 FE (SM-G780F) نسخه میان‌افزار گوشی را به G780FXXSAEWB3 افزایش می‌دهد. این به روز رسانی وصله امنیتی فوریه 2023 را ارائه می‌کند که تقریباً چهار دوجین آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کند. همچنین ممکن است شامل رفع اشکال کلی و بهبود قابلیت اطمینان باشد. این به روز رسانی هیچ ویژگی جدیدی به Galaxy S20 FE اضافه نکرده است.

این به روز رسانی در حال حاضر در آرژانتین، بولیوی، برزیل، کلمبیا، گواتمالا، مکزیک، پاناما، پرو، ترینیداد و توباگو و اروگوئه در حال انتشار است. سامسونگ می تواند این به روز رسانی را در کشورهای دیگر طی چند روز آینده منتشر کند.

اگر از کاربران Galaxy S20 FE هستید که در یکی از کشورهای ذکر شده در بالا زندگی می‌کنید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی جدید را در تلفن خود دانلود کنید. اگر به‌روزرسانی حتی پس از بررسی دستی به دست نمی‌آید، می‌توانید فایل میان‌افزار جدید را از پایگاه داده دانلود کرده و آن را به صورت دستی فلش کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ این بار به دنبال ارائه یک یخچال هوشمند برای شماست

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی ماه فوریه برای گوشی Galaxy S20 FE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *