انتشار آپدیت امنیتی ماه دسامبر برای Galaxy Z Flip 5G

انتشار آپدیت امنیتی ماه دسامبر برای Galaxy Z Flip 5G

در اوایل این هفته، سامسونگ انتشار به‌روزرسانی امنیتی دسامبر 2022 را آغاز کرد. چند گوشی هوشمند گلکسی رده بالا قبلاً به‌روزرسانی جدید را دریافت کرده‌اند. اکنون، گوشی‌های تاشو نسل دوم این شرکت کره‌ای شروع به دریافت به‌روزرسانی امنیتی دسامبر 2022 در برخی از کشورهای اروپایی کرده‌اند.

به روز رسانی نرم افزاری جدید برای Galaxy Z Flip 5G در مجارستان، پرتغال، رومانی، اسپانیا، سوئیس، منطقه بالتیک، هلند و بریتانیا با نسخه سیستم عامل F707BXXS7IVK7 منتشر می شود. Galaxy Z Fold 2 دریافت به‌روزرسانی امنیتی جدید با نسخه سیستم عامل F916BXXS2IVK7 را در آلمان، مجارستان، ایتالیا، لوکزامبورگ، رومانی، پرتغال، اروپای جنوب شرقی، منطقه بالتیک و جمهوری چک آغاز کرده است.

وصله امنیتی دسامبر 2022 بیش از 90 آسیب‌پذیری امنیتی موجود در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی را برطرف می‌کند. به‌روزرسانی ممکن است شامل رفع اشکال کلی و بهبود پایداری دستگاه نیز باشد. اگر کاربر Galaxy Z Flip 5G یا Galaxy Z Fold 2 هستید که در یکی از کشورهای ذکر شده در بالا زندگی می‌کنید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی جدید را دانلود کنید.

همچنین می توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه داده فریمور ما دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید. سامسونگ این دو گوشی هوشمند را در اواسط سال 2020 با اندروید 10 عرضه کرد. هر دو گوشی هوشمند آپدیت اندروید 11 را در اوایل سال 2021، آپدیت اندروید 12 را در اوایل سال 2022 و آپدیت اندروید 13 را چند هفته پیش دریافت کردند.

انتظار داریم بزودی گوشی های بیشتری از سامسونگ این آپدیت امنیتی را دریافت کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قابلیت نجات دهنده جان در گلکسی واچ بعدی

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی ماه دسامبر برای Galaxy Z Flip 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *