پرده برداری ال جی از چند محصول جدید خود در CES 2014

lg-win8

به نظر می رسد قرار است این غول کره ای الجی در هفته آینده همچون دیگر کمپانی های بزرگ دست پر در نمایشگاه CES 2014 در تمام حوزه های فناوری و دیجیتال حاضر شود.

lg-win8
lg-win8

الجی که در حوزه ی کامپیوتر ها و لپ تاپ های شخصی زیاد در بین عموم مردم شناخته شده نیست و تا به حال نتوانسته محصولات شگفتی را تولید کند اما این روند را تغییر داده است و توانسته تا یک قدم بزرگ را بردارد به طوری که :

الجی امروز رسماً اعلام کرده است که قرار است مدل جدیدی از Tab Book خود را با نام Tab Book 2 معرفی نماید و همچنین این کمپانی از رونمایی یک کامپوتر بدون کیس و نوت بوک جدید خود هم در نمایشگاه CES 2014 خبر داده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

Tab Book 2  نسخه جدید Tab Book 1 است که سال گذشته توسط این کمپانی در CES 2013 معرفی شده بود . این نسخه جدید یک تبلت 11.6 اینچی محسوب می شود که البته یک صفحه کلید کشویی در زیر صفحه نمایش FULL HD خود جای داده است که می تواند هم نقش یک تبلت و هم در نقش یک لپ تاپ مورد استفاده قرار گیرد. وزن این تبلت یا لپتاپ بیش از یک کیلو گرم می باشد.این دستگاه با ویندوز 8.1  و هسته i5 اینتل قراراست به زودی در این نمایشگاه معرفی شود.

lg-tab-book
lg-tab-book

 کامپیوتر Ultra جدید الجی که در واقع یک نوت بوک بسیار سبک با صفحه نمایش 13.3  IPS FULL HD  اینچی با یک قاب بسیار نازک 4.4 میلی متری  به حساب می آید قرار است با هسته i5 پردازنده اینتل و با دو نوع ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی  رو نمایی شود.

 

LG
LG

و کامپیوتر جدید رومیزی بدون کیس الجی که دارای صفحه نمایش 27 اینچی از نوع IPS  FULL HD می باشد با وینوز 8.1 با cpu core i اینتل با کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT 740M.PC با پشتیبانی از ورودی tv  قرار است در نمایشگاه CES 2014 رونمایی شود.

خبر های دیگری درباره ی این محصولات در دسترس نیست و باید تا هفته آینده منتظر بمانیم.

 منبع:gsmarena & fonearena.com

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین مسواک قابل اتصال به گوشی که از کرم خوردگی دندان محافظت میکند

نظرات در مورد : پرده برداری ال جی از چند محصول جدید خود در CES 2014

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *