افشا مشخصات کلیدی تبلت Galaxy Tab S9 Ultra

افشا مشخصات کلیدی تبلت Galaxy Tab S9 Ultra

تبلت پریمیومی پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی تب اس 9 اولترا یک گزینه تمام عیار بوده که بزودی از راه می رسد. به تازگی مشخصات کلیدی آن قبل از معرفی رسمی فاش شد. افشاگر Ice Universe جزئیاتی در مورد ابعاد، وضوح نمایشگر، باتری و عملکرد سخت افزاری دستگاه فاش کرد.

طبق گفته Ice Universe، گلکسی تب اس 9 اولترا دارای ابعادی مشابه تب اس 8 اولترا با ابعاد 208.6 در 326.4 در 5.5 میلی متر خواهد بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 14.6 اینچی WQXGA+ و باتری 11200 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند، اگرچه بعید است شارژر در جعبه موجود باشد. گفته می شود که وزن این تبلت تقریباً 737 گرم بوده که به دلیل فرم بلند و باتری قوی کمی سنگین است.

گلکسی تب اس 9 اولترا همچنین یک واحد عملکرد ارتقا یافته خواهد داشت، زیرا سامسونگ آن را به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز می کند که دارای نسخه سفارشی سازی شده چیپست پرچمدار با حداکثر فرکانس 3.36 گیگاهرتز است. همچنین انتظار می رود که این تبلت تا 16 گیگابایت رم LPDDR5X را دارا باشد.

از نظر دوام، گلکسی تب اس 9 اولترا دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود که معمولاً در تبلت های اندرویدی دیده نمی شود. این بدان معنی است که دستگاه می تواند تا 30 دقیقه در آب تا عمق 1.5 متری مقاومت داشته و همچنین در برابر گرد و غبار مقاوم است. در اخباری مرتبط پیشتر سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی F14 5G در هند رونمایی کرده، یک گزینه مقرون به صرفه 5G که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش با وضوح بالا و نرخ نوسازی 90 هرتز، باتری بزرگ و سیستم دوربین دوگانه در عقب است. به تازگی فروش این مدل خوش قیمت سامسونگ در بازار شروع شد.

سامسونگ گلکسی F14 5G را با دو مدل ذخیره سازی در هند عرضه کرده است. مدل پایه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و قیمت آن 12990 روپیه است. علاوه بر این، یک نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که با قیمت 14490 روپیه به فروش می رسد. این گوشی در سه رنگ سبز، مشکی و بنفش ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  Galaxy Xcover 7 جان سخت در راه بازارهای بیشتر

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی تبلت Galaxy Tab S9 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *