افشا مشخصات و طراحی گوشی iQOO Z6 Pro 5G

افشا مشخصات و طراحی گوشی iQOO Z6 Pro 5G

پس از عرضه iQOO Z6 5G چند هفته پیش، این برند بازگشته است، این بار برای معرفی نسخه Pro خود به نام iQOO Z5 Pro 5G. این گوشی هوشمند تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده و هفته گذشته شاهد تایید قیمت آن بودیم. اکنون، یوگش برار، افشاگر مطرح، لیست مشخصات گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، طراحی گوشی توسط یوتیوبر فاش شده است.

iQOO Z6 Pro 5G با صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح Full-HD+ عرضه خواهد شد. این دستگاه از پنل ناچ با نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می برد. این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو داشته و عقب آن هم سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

این گوشی با پردازنده کوالکام Snapdragon 778G همراه با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. انتظار می رود دستگاه دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 66 واتی باشد.

گفته می شود این اسمارتفون دارای حالت بازی است و همچنین دارای یک سیستم بلندگوی استریو هم خواهد بود. گذشته از آن شامل سیستم عامل FunTouchOS مبتنی بر اندروید 12 خواهد شد. علاوه بر این، یک یوتیوبر ویدئویی منتشر کرده که طراحی دستگاه را به صورت کامل افشا می سازد.

افشا مشخصات و طراحی گوشی iQOO Z6 Pro 5G

در عقب ماژول مستطیل شکل با دو حفره بزرگ دوربین است که یکی از حفره ها یک لنز و حفره دیگر دو لنز را در خود جای می دهد و طراحی عجیبی به نظر می رسد. این گوشی از جنس پلاستیک پلی کربنات ساخته شده و دارای روکش مات در عقب است. همچنین می دانیم که دستگاه جک 3.5 میلی متری هدفون ندارد. این ویژگی در مورد گوشی iQOO Z6 5G صدق نمی‌کند. همچنین یک گزینه خاکستری/مشکی هم دارد.

به غیر از این، iQOO قبلا تایید کرده بود که iQOO Z6 Pro 5G با قیمت کمتر از 25000 روپیه به فروش خواهد رسید و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. در اخباری مرتبط ماه گذشته، iQOO گوشی هوشمند iQOO Z6 5G را با چیپست اسنپدراگون 695 و نمایشگر 6.58 اینچی LCD FHD+ در هند رونمایی کرد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت در حال حاضر روی iQOO Z6 Pro کار می کند.

بیشتر بخوانید  ظرفیت باتری سری iQOO 11 فاش شد

بر اساس گزارش 91mobiles، منابع صنعتی اعلام کرده اند که iQOO Z6 Pro در حال حاضر تحت توسعه بوده و انتظار می رود به زودی در هند معرفی شود. این منابع اعلام کرده اند که Z6 Pro در هند حدود 25000 روپیه (329 دلار) قیمت خواهد داشت.

با توجه به مشخصات آن، گفته شده که این دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 778G برخوردار است. متأسفانه در حال حاضر هیچ مشخصات دیگری از دستگاه موجود نیست، اما حدس زده می شود که گوشی ممکن است دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. برای دریافت پیش بینی هایی در مورد انتظارات از مدل Z6 Pro، می توانیم به فهرست مشخصات iQOO 6 5G ساده مراجعه کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات و طراحی گوشی iQOO Z6 Pro 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *