افراد بلاک شده در واتس اپ به طور کامل بلاک نمی شوند!

واتس اپ

یکی از موضوعاتی که این روزها در خصوص پیام رسان ها بسیار مطرح می باشد، مسئله ی امنیت آن هاست که کاربران بتوانند در یک فضای ایمن، از هر لحاظ، با سایر کاربران در ارتباط باشند. امروز خبری منتشر شد که گویا پیام رسان واتس اپ دارای یک باگ امنیتی می باشد که سبب نارضایتی بسیاری از کاربران شده است. بر اساس گزارشی که از سوی کاربران این پیام رسان محبوب منتشر شده است گویا زمانی که شخصی را در واتس اپ بلاک می کنید به طور کامل این فرآیند صورت نمی پذیرد و شخص بلاک شده باز هم می تواند به شما پیام بدهد.

لازم به ذکر است که می توان این مسئله را با آنبلاک کردن فرد و بلاک مجدد وی برطرف نمود اما اکنون جای سوال اینجاست که خود شرکت واتس اپ با دانشتن این مسئله تاکنون اقدامی برای برطرف سازی این مسئله صورت نداده است. علاوه بر این مسئله یک باگ دیگر نیز وجود دارد که آن هم سبب نارضایتی کاربران شده است؛ آن هم اینکه به لطف باگ ذکر شده امکان خواندن استاتوس ها و مشخصات پروفایل افراد توسط اشخاص بلاک شده نیز فراهم می باشد.

قطعا در یک پیام رسان دلایل زیادی برای بلاک کردن افراد و حذف امکان دریافت پیام توسط آن ها وجود دارد؛ برای مثال شاید دوست نداشته باشید که همسر سابق شما یا شریک کاریتان برای شما پیام های تهدید آمیز ارسال نماید اما با نهایت تاسف واتس اپ به این مورد کمکی نمی کند. تاکنون که در خصوص این باگ صحبت می کنیم، هنوز این شرکت اقدامی به منظور برطرف کردن این مسئله انجام نداده است، هر چند که انتظار می رود در چند روز آینده یک بروزرسانی جدید برای رفع باگ ها ارائه نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن تلگرام نارنجی | دانلود تلگرام نارنجی

نظرات در مورد : افراد بلاک شده در واتس اپ به طور کامل بلاک نمی شوند!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *