اسامی گوشی های دریافت کننده اندروید 12 ال جی در این فصل

اسامی گوشی های دریافت کننده اندروید 12 ال جی در این فصل

سال گذشته، ال جی تجارت گوشی‌های هوشمند خود را تعطیل کرد، اما این شرکت قول داده بود که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و خدمات پشتیبانی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند خود برای مدتی ادامه دهد.

با وفای به این وعده، شرکت کره ای اکنون فهرستی از گوشی‌های هوشمندی که به‌روزرسانی اندروید 12 را در بازار کره جنوبی دریافت خواهند کرد، منتشر کرده است. ال‌جی فاش کرده که گوشی‌های هوشمند Q92 5G، V50 ThinQ و V50S ThinQ به‌روزرسانی اندروید 12 را در سه ماهه دوم سال جاری دریافت خواهند کرد، در حالی که گوشی‌های هوشمند LG Q52، LG Valvet و LG Wing به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

گوشی هوشمند ال‌جی V60 در لیست دستگاه‌هایی که قرار است به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند، وجود ندارد، اما از آنجایی که این دستگاه در بازار کره جنوبی عرضه نشد، در لیست به‌روزرسانی‌ها کره جنوبی گنجانده نشده است.

این شرکت مصمم است که مشتریان را منتظر باقی نگذارد و بنابراین، همچنین فاش کرده است که گوشی‌های هوشمند LG Wing و LG Valvet نیز آپدیت اصلی بعدی سیستم عامل یعنی اندروید 13 را دریافت خواهند کرد که انتظار می‌رود در سه ماهه سوم 2022 منتشر شود.

ماه گذشته، ال‌جی آپدیت اندروید 12 را برای گوشی هوشمند Valvet تایید و منتشر کرد، و آن را به اولین گوشی از این برند تبدیل کرد که آخرین سیستم عامل اندروید 12 را دریافت می‌کند. اگرچه این شرکت قبلاً در زمینه به روز رسانی نرم افزار سابقه خوبی نداشت، اما اکنون همه چیز متفاوت به نظر می رسد.

در اخباری مرتبط ال‌جی لپ‌تاپ‌های Gram 16 و Gram 17 خود را معرفی کرده است که دستگاه‌های سبک وزنی با CPU نسل دوازدهم اینتل و گرافیک Core، انویدیا RTX 2050 هستند. این لپ‌تاپ‌ها از ماه آینده در بازار خانگی ال‌جی کره جنوبی در دسترس خواهند بود. لپ‌تاپ‌های LG Gram باریک و سبک هستند و هر دو مدل جدید نیز از سبک طراحی مشابه بهره می برند.

وزن LG Gram 16 تنها 1.28 کیلوگرم بوده در حالی که Gram 17 کمی سنگین تر است و وزن آن به 1.43 کیلوگرم می رسد. این دو لپ‌تاپ، جدای از ساختار جمع و جور خود، گزینه‌های راحتی در حمل و نقل هستند که عملکرد آنها را بهینه می‌کند. هر یک از مدل‌های جدید می‌توانند فعالیت‌های اطراف خود را شناسایی کنند، مانند زمانی که کاربر از لپ‌تاپ دور می‌شود یا فرد دیگری نزدیک می‌شود. این امر باعث می‌شود نمایشگر به گونه‌ای سفارشی شود که همیشه دید را حفظ کند. همچنین زمانی که شخصی پشت سر کاربر می آید یک پیام هشدار نمایش می دهد.

بیشتر بخوانید  ال جی و معرفی سری لپ تاپ Ultra PC

لپ‌تاپ‌های Gram 16 و Gram 17 ال‌جی به غیر از CPU و GPU شباهت‌های قابل توجهی دارند. نمایشگرهای Gram 16 و Gram 17 وضوح  WQXGA داشته و نسبت تصویر 16:10 و پنل IPS دارند. نمایشگر آنها دارای یک پوشش ضد تابش است و پنل قادر است فضای رنگی DCI-P3 را به طور کامل پشتیبانی کند. ظرفیت باتری دو محصول جدید جدید 90 کیلووات ساعت است.

قیمت لپ‌تاپ‌های جدید از 2.29 میلیون وون (1880 دلار) برای پایین‌ترین مدل با چیپ اینتل Core i5 و حافظه رم 16 گیگابایت و 256 گیگابایت اس اس دی برای مدل Gram 16 شروع می شود. قیمت برای مدل Gram 17 با همان پیکربندی پایه 2.39 میلیون وون ( 1962 دلار) است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسامی گوشی های دریافت کننده اندروید 12 ال جی در این فصل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *