اختلال کلاب‌هاوس چهارم مهر 1400

نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید

به گزارش زوم تک کلاب هاوس امروز 4 مهر 1400 با اختلال در تمامی کشور ها گزارش شده است ،‌بسیاری از کاربران در ایران احساس میکردند که این اپلیکیشن در ایران از دسترس خارج شده است اما این مشکل بصورت جهانی است و در کل جهان دسترسی به کلاب هاوس با مشکل روبرو شده است.

اختلال در سایت و اپلیکیشن کلاب هاس براساس گزارش های ارسال شده از ساعت 13.30 امروز در ایران و برخی از کشور ها گزارش شده است.

دلیل اختلال و قطع شدن کلاب هاوس

دلیل اختلال در کلاب هاوس

این مشکل براساس اعلام مدیران کلاب هاوس از سمت سرور بوده و مشکلی فقط در ایران نمی باشد. هنوز گزارش های جامع تری از این اختلال در کلاب هاوس منتشر نشده است،‌براساس گزارش های رسیده از کاربران در کشور های مختلف این اختلال در کلاب هاوس در سراسر جهان گزارش شده است ،‌احتمالا مشکلاتی همچون مشکلاتی که در اختلال در واتساپ و اینستاگرام اتفاق افتاده است این بار سر کلاب هاوس آمده است.

همانطور که قبلا در مورد کلاب هاوس مطالبی نوشته شده است ،‌ کلاب هاوس یک پیام رسان مبتنی بر صوت است که افراد در کلاب ها و روم های مختلف جمع شده و با هم به تبادل اطلاعات می پردازند در ماه های ابتدایی ارائه این اپلیکیشن با استقبال بینظیری از  سمت کاربران در جهان روبرو شد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقالات زیر را هم بخوانید :

نحوه ی افزایش فالوور در کلاب هاوس

آموزش کامل نصب کلاب هاوس در گوشی اندرویدی

آموزش جامع ساخت کلاب در کلاب هاوس

ضبط مکالمات صوتی کلاب هاوس  (Clubhouse) در اندروید و آیفون

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رددیت تاک Talk: یک قابلیت شبیه سازی شده دیگر از کلاب هاوس در راه است!

نظرات در مورد : اختلال کلاب‌هاوس چهارم مهر 1400

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امیدوارم این مشکل برطرف بشه چون ما الان روم داشتیم نمیدونید اختلال کلاب هاوس کی برطرف میشه میشه گفت کلاب هاوس فیلتر شده ؟