احتمال عرضه سری ویوو X80 با چیپ دیمنسیتی 9000

احتمال عرضه سری ویوو X80 با چیپ دیمنسیتی 9000

انتظار می‌رود که رونمایی از سری Vivo X80 تقریباً نزدیک باشد. طبق گزارش ها، این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی های هوشمند جدید در اواخر این ماه در چین است، اما قبل از عرضه، گزارش جدیدی منتشر شده است که برخی از مشخصات کلیدی آنها را نشان می دهد.

پیش از این، ما در مورد لیست Geekbench گوشی هوشمندی با شماره مدل V2145 گزارش داده بودیم. گمان می رود این گوشی مدل Vivo X80 Pro+ باشد که دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام است. اما اکنون، مشاور معروف ویبو Digital Chat Station ادعا می‌کند که این سری از جدیدترین و بهترین پردازنده‌های Dimensity 9000 مدیاتک بهره می برند.

در حال حاضر، مشخص نیست که مدل برتر X80 Pro+ آیا به چیپ مدیاتک تجهیز می شود یا کوالکام. با این حال، منبع اطلاعات همچنین تصویری را در وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی به اشتراک گذاشت که دستگاهی را که از چیپ Dimensity 9000 بهره می برد در کنار یک تراشه پردازش تصویر سفارشی نیز به نمایش گذاشت. طبق گزارش ها، این تراشه تصویربرداری یک تراشه تصویر سفارشی درجه یک پرچمدار است که تجربه عکاسی را در تلفن های هوشمند آینده بهبود می بخشد.

Digital Chat Station اضافه کرد که این تراشه سفارشی میزان نوری که به سنسور می رسد را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. علاوه بر این، او معتقد است که سری Vivo X80 Pro دارای سنسور اختصاصی ISP + RGBW با دیافراگم بزرگ f/1.57 خواهد بود. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که او در مورد این دستگاه در حال حاضر به اشتراک گذاشته است. اما به خاطر داشته باشید که این هنوز یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلا باید شایعه دانست.

در اخباری مرتبط طبق گزارش ها، Vivo در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند S15 برای بازار چین است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این مجموعه ممکن بوده شامل حداقل سه گوشی مانند Vivo S15، Vivo S15 Pro و Vivo S15E شود. به نظر می رسد S15E گوشی Vivo V2190 باشد که ماه گذشته توسط TENAA تایید شد. اخیراً Digital Chat Station اطلاعات کلیدی Vivo S15 Pro را به اشتراک گذاشته است. اکنون، همین افشاگر جزئیات کلیدی نسخه ساده را افشا کرد.

بیشتر بخوانید  ویوو فناوری شارژ سریع 120 واتی را معرفی کرد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Vivo S15 دارای یک صفحه نمایش OLED با حفره دوربین است که نرخ نوسازی بالایی را ارائه می دهد. مشخص نیست که آیا این یک طرح لبه صاف یا منحنی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون 870 هم دارد که قلب تپنده  S15 بوده و با 12 گیگابایت حافظه رم همراه می شود. در مورد ظرفیت باتری Vivo S15 اطلاعاتی ارائه نشد. با این حال، انتظار می رود این دستگاه از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی کند. احتمالاً از حسگر دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی بهره می برد که در کنار دوربین 12 یا 13 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی از همان منبع، Vivo S15 Pro دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده و پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا است. چیپست Dimensity 8100 قدرت مدل Pro را تامین می کند و از شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی دارد. انتظار می‌رود هر دوی این تلفن‌ها دارای ویژگی‌های دیگری مانند اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلستر IR، موتور خطی و NFC باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمال عرضه سری ویوو X80 با چیپ دیمنسیتی 9000

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *