ابزار های آنلاین ویرایش عکس

ویرایش عکس

این روزها در فضای مجازی و اینترنت تصاویر بسیار با کیفیتی را مشاهده می کنیم که نمی دانیم واقعا این تصاویر چگونه خلق شده اند. این روزها چه مشغول انجام یک پروژه باشید و چه بخواهید تصویری را در اینستاگرام انتشار بدهید کیفیت تصویر بسیار اهمیت دارد. پس بر این اساس باید بهترین ابزار ویرایش عکس را برای ایجاد یک تصویر بسیار خوب و جذاب بکار بگیرید. قطعا فوتوشاپ یکی از بهترین ابزارهای ویرایش عکس به صورت حرفه ای می باشد ولی اگر این نرم افزار را بر روی کامپیوتر خود نداشته باشید هم می توانید این کار را از طریق ابزارهای آنلاین انجام بدهید و با همان کیفیت تصویر خروجی خود را دریافت نمایید.

 Let’s Enhance ابزاری برای ارتقای رزولوشن تصاویر

ویرایش عکس

Let’s Enhance  در ساخت تصاویر با کیفیت و جذاب بی نظیر می باشد، به طوری که این سرویس یادگیری مبتنی بر یادگیری ماشینی از شبکه های عصبی استفاده می نماید تا تمامی ایرادات تصویر شما را بپوشاند و در یک ابعاد بزرگتر به شما تحویل بدهد. در نهایت، خروجی این ابزار تصاویری با ارتقای رزولوشن بلوکی شکل یا مات و بی کیفیت نمی باشد. البته باید به این نکته اشاره نماییم که چون عکس ها به صورت دیجیتالی بزرگ شده اند قطعا تا حدی افت کیفیت دارند و هیچ چیزی نمی تواند جای پیکسل های واقعی را بگیرد ولی خوشبختانه در این نرم افزار ویرایش عکس تصاویر کیفیت قابل قبولی دارند و این موضوع از قدرت بسیار بالای هوش مصنوعی این سرویس نشات می گیرد.

بنابراین اگر قصد دارید عکس های خود را بدون افت کیفیت محسوس بزرگ نمایی کنید شاید Let’s Enhance  به کار شما بیاید.

DeepArt ابزاری برای خلق افکت های هنری

DeepArt یک ابزار آنلاین می باشد می باشد که عکس های شما را به وسیله ی الگوریتم هوش مصنوعی شکل و شمایلی مشابه آثار نقاشی های مطرح دنیا می دهد و در این زمینه تنها کاری که شما باید انجام بدهید بارگزاری تصویر و انتخاب استایل می باشد که می توانید از میان استایل های رایگان یک از آن ها را انتخاب نموده تا تصویر شما مشابه همان استایل شود که بعضی از این نتایج بسیار غافلگیر کننده می باشند.

ویرایش عکس

تصاویر خروجی از DeepArt بلافاصله پس از پردازش در همان ابعاد اصلی برایتان ایمیل می گردند. نکته ی جالب توجه در خصوص این ابزار این است که می توانید تصاویر سایر کاربران را نیز مشاهده نمایید و از آن برای سوژه های بعدی و تصاویر بعدی خود استفاده نمایید.

Background Burner ابزاری برای حذف پس زمینه ی تصاویر

Background Burner یکی از ابزار های بسیاری کاربردی است که با استفاده از آن می توانید پس زمینه ی تصاویر خود را تغییر دهید. این ایزار تنها باچند کلیک ساده پس زمینه ی تصاویر شما را به طور کامل برایتان حذف می نماید که در این شرایط می توانید به راحتی پس زمینه ی دلخواهتان را بر روی عکس ها بگذارید و از خروجی تصاویر این ابزار برای ساخت استیکر استفاده نمایید.

ویرایش عکس

به لطف Background Burner تمامی خروجی ها کیفیت بسیار بالایی دارند، بخصوص اگر از ابزار برش زنی اتوماتیک این سرویس استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است که در این حالت احتمال دارد نحوه ی برش زدن تصاویر به طور کامل ایدآل شما نباشد و اگر دقت بالاتری در برش پس زمینه یتصاویر خود می خواهید پیشنهاد می کنیم که از ابزار دستی Background Burner استفاده نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ابزار های آنلاین ویرایش عکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *