آپدیت One UI 5.1 به Galaxy A14 5G رسید

آپدیت One UI 5.1 به Galaxy A14 5G رسید

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت A146BXXU1BWC3 را که با One UI 5.1  همراه است، برای Galaxy A14 5G منتشر کرد. این آپدیت علاوه بر رابط کاربری جدید، بهبود امنیتی و پایداری سیستمی را در پی دارد.

در حقیقت آپدیت بیش از 50 مشکل امنیتی موجود در تلفن‌های هوشمند گلکسی را برطرف کرده و آن را به یک به‌روزرسانی ضروری تبدیل می‌کند. این به بروزرسانی در حال حاضر  برخی از کشورهای آسیایی از جمله هند و سریلانکا را دربرگرفته، اما کاربران سایر کشورها ممکن است برای دریافت آن چند روز دیگر باید منتظر بمانند.

اگر می‌خواهید آخرین نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید، به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و روی Download and install لمس کنید، یا می‌توانید فایل میان‌افزار را از پایگاه داده سامسونگ دانلود کرده و به صورت دستی به دریافت آن بپردازید. با به‌روزرسانی One UI 5.1، کاربران گلکسی A14 5G می‌توانند انتظار برنامه‌های بهبودیافته از جمله Gallery را داشته باشند که اکنون عملکرد جستجوی بهتری داشته و مشاهده و ویرایش اطلاعات EXIF آسان‌تر است.

برنامه Modes and Routines نیز با گزینه‌ها و ویژگی‌های جدیدی مانند سبک فونت، اشتراک‌گذاری سریع، آهنگ و کاغذدیواری به‌روزرسانی شده است. چندوظیفگی با قابلیت باز کردن حالت تقسیم صفحه و ژست کشیدن دو انگشت به بالا حتی کارآمدتر شد. این تلفن همچنین ابتدا برنامه‌های پرکاربرد را نمایش می‌دهد و فرآیند چندوظیفه‌ای را سرعت می‌بخشد. علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند پنجره برنامه را کشیده تا آن را به حداقل یا حداکثر برسانند و حرکت بین برنامه‌ها را آسان‌تر کنند.

گلکسی A14 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ Infinity-V LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز است. پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Dimensity 700 هفت نانومتری، پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی LPDDR4x و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. با استفاده از کارت microSD می توان فضای ذخیره سازی را تا 1 ترابایت افزایش داد.

این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 13 بوده و سیستم دوربین سه گانه در عقب، سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد. سامسونگ گلکسی A14 شامل حسگر اثر انگشت جانبی، جک 3.5 میلی‌متری صدا و اتصال USB Type-C می شود. در بخش باتری دارای پک 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی است.

بیشتر بخوانید  رویت شدن تبلت Galaxy Tab S9+ در Geekbench

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت One UI 5.1 به Galaxy A14 5G رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *