آپدیت One UI 4.1 به میان رده های محبوب سامسونگ رسید

آپدیت One UI 4.1 به میان رده های محبوب سامسونگ رسید

شرکت سامسونگ در روزهای اخیر به انتشار آپدیت One UI 4.1 برای Galaxy S20 FE 5G پرداخت و حال به تازگی نسخه 4G آن در کنار دو مدل میان رده محبوب دیگر این بروزرسانی جدید را دریافت کردند.

با انتشار آپدیت جدید هر دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون Galaxy S20 FE در دو شبکه 4جی و 5جی دارای بروزرسان جدید هستند. ناگفته نماند که Galaxy A71 5G هم این آپدیت جدید را بدست آورده است. نکته جالب اینجاست که قبلا سامسونگ در ابتدا One UI 4.0 را برای محصولات ارائه می کرد که در مدتی بعد یک بروزرسانی کوچک‎تر، نسخه 4.1 را به صورت OTA دردسترس قرار می داد.

با انتشار One UI 4.1 اکنون Galaxy A71 5G نیز دیگر گوشی دریافت کرده این آپدیت جدید است که ویژگی های تازه را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. آپدیت به همراه پچ امنیتی ماه مارس 2022 برای کاربران امارات و کره جنوبی منتشر شد و به زودی سایر کاربران را دربرخواهد گرفت.

اسمارتفون دیگر دریافت کننده Galaxy A52s 5G میان رده است که آپدیت One UI 4.1 آن تنها شامل کاربران اروپایی و کره ای شده است. البته بزودی سایر افراد هم از آن بهره خواهند برد. در اخباری مرتبط پیشتر شرکت سامسونگ از لپ تاپ Galaxy Chromebook 2 360 خود رونمایی کرد. نوت بوکی که به شبکه LTE متصل شده و کم وزن و کارآمد است. این نوت بوک از نمایشگر منعطفی برخوردار است که افراد می توانند در قالب تبلت نیز از آن استفاده کنند.

سامسونگ با هدف دانشجویان و دانش آموزان چنین مدلی را معرفی کرد، بنابراین با یک گزینه خوش قیمت و کاربردی رو به رو هستیم. لپ تاپ Galaxy Chromebook 2 360 در همکاری با انجمن آموزش و فناوری آموزشی بریتانیا یا همان BETT معرفی شده و از 15 آوریل راهی بازار می شود.

Chromebook 360 جدید با یک صفحه نمایش لمسی 12.4 اینچی که وضوح 2560 در 1600 پیکسل TFT ارائه می دهد، راهی بازار خواهد شد. این نمایشگر قابلیت تبدیل به یک تبلت را دارا بوده و از یک قلم هم می توان در کنار آن بهره گرفت. یک وبکم 720 پیکسلی برای تماس ویدئویی و اتصال اختیاری LTE فراهم شد.

در سایر مشخصات باید به پردازنده Celeron N4500 اینتل و گرافیک اینتل UHD برای اجرا برنامه های سنگین اجرا کرده و شما 4 گیگابایت رم LPDDR4x و 64/128 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC  هم خواهید داشت. ورودی/خروجی دو پورت USB-C، دو کانکتور USB 3.2، جک ترکیبی هدفون/میکروفون، کارت خوان microSD و یک اسلات امنیتی نانو هم تدارک دیده شد. این لپ تاپ دارای باتری 45.5 وات ساعتی بوده که سامسونگ ادعا می کند تا ده ساعت برای کاربری مداوم مناسب است.

سامسونگ Galaxy Chromebook 2 360 در رنگ نقره ای عرضه خواهد شد و نسخه پایه آن تریم 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه داخلی 419 پوند بوده و برای مدل 4 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی باید 499 هزینه کرد، البته مدل رده بالاتر از LTE پشتیبانی کرده و مدل اولیه از وای فای.

انتظار داریم شرکت کره ای آپدیت را برای دیگر محصولات نیز منتشر کند. بنابراین تنها گوشی های مورد اشاره این بروزرسان را دریافت نمی کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت One UI 4.1 به میان رده های محبوب سامسونگ رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *