آنر Magic V گوشی ارزان قیمتی نیست

آنر Magic V گوشی ارزان قیمتی نیست

آنر در روز دهم ژانویه اولین گوشی تاشو خود را تحت عنوان آنر مجیک وی رونمایی می کند. اکنون قیمت هر دو پیکربندی دستگاه لو رفته که نشان می دهد نسبت به محصولات تاشو سامسونگ و هوآوی ارزان تر است.

اما در مقایسه با رقبای چینی چون میکس فولد شیائومی و اوپو فایند ان گزینه گران تری قلمداد می شود. این اسمارتفون در نسخه 12/256 گیگابایت 13999 یوان قیمت دارد که تقریباً 2200 دلار است و در نسخه 12/512 گیگابایت با قیمت 14999 یوان یا 2350 دلار به فروش می رسد.

در اخباری مرتبط تاکنون شاهد عرضه مدل هایی چون Galaxy Z Fold 3, Oppo Find N  و Xiaomi Mi Mix Fold بودیم. هرچند گزینه های بسیاری برای معرفی وجود دارند و این بخشی از چندین نمونه هستند. به تازگی Digital Chat Station اطلاعات جدیدی پیرامون آنر مجیک وی فاش کرده که نشان می دهد با گزینه تاشو برجسته رو به رو هستیم. پیشتر گفته شد که پنل منعطف یک دوربین جلو خواهد داشت که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد.

صفحه نمایش نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می دهد اما این برای صفحه نمایش داخلی بوده و مدل بیرونی 90 هرتزی است. سیستم عامل اندروید 12 نیز همراه با Magic UI جدید، بخش نرم افزاری این گوشی تاشو هستند.

آنر Magic V گوشی ارزان قیمتی نیست

Honor Magic V عنوان اولین دستگاه تاشو با اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود، بنابراین می توان آن را قوی ترین گزینه تاشو بازار دانست. ظرفیت باتری مشخص نشده است، اما پیدا است که می توان آن را با فناوری شارژ سریع 66 وات شارژ کرد. دوربین اصلی دارای سه سنسور تصویر خواهد بود که سنسور اصلی وضوح 50 مگاپیکسلی دارد.

در حال حاضر، این موارد تنها جزئیات مربوط به Honor Magic V هستند که توسط منابع نزدیک کمپانی افشا شدند. می توان پیش بینی کرد که آنر حافظه رم تا 12 گیگابایت و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را برای این مدل تدارک بیند، هر دو صفحه نمایش با استفاده از فناوری OLED ساخته می شوند و ظرفیت باتری احتمالا حداقل 4000 میلی آمپر ساعت است.

آنر موبایل پیشتر در شبکه اجتماعی چینی Weibo اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند Magic V که انتظار می‌رود اوایل سال آینده عرضه شود، به اشتراک گذاشته است.  معلوم شد که گوشی هوشمند یک “صدف تاشو” نیست، بلکه یک حالت “کتابی” است، با صفحه نمایشی که رو به”داخل” تا می شود. مدل سه بعدی گوشی هوشمند نشان داده شده در ویدیو کاملا نازک است و دارای صفحه نمایش خارجی بزرگ هم است.

بیشتر بخوانید  گوشی مرموز آنر با دوربین 100 مگاپیکسلی در راه است

با قضاوت بر اساس ویدیو، لولا Honor Magic V ساختار “مکانیکی” نسبتاً پیچیده ای دارد. سطح بیرونی دارای یک صفحه نمایش منحنی با دوربین سلفی است که در قسمت وسط بالای نمایشگر قرار گرفته است. دوربین پشت یک حفره ای در صفحه نمایش پنهان شده است. ماژول دوربین اصلی کمی بالاتر از سطح صاف پنل عقب قرار می گیرد. طبق گزارش های قبلی، مدیرعامل آنر Zhao Ming پیشتر گزارش داده بود که این تلفن هوشمند در سطح پرچمدار قرار دارد که برای یک مدل تاشو کاملاً قابل پیش بینی است. طبق شایعات، این گوشی به جدیدترین چیپست کوالکامSnapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد شد و به گفته گزارش ها در ماه ژانویه 2022 هم از راه خواهد رسید.

اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ دقیق رونمایی و عرضه در دست نیست، اما همین که می دانیم ماه ژانویه اولین ماه میلادی 2022 باید شاهد آنر مجیک وی باشیم، یک خبر بسیار خوب برای طرفداران آنر محسوب می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنر Magic V گوشی ارزان قیمتی نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *