آنر پرچمداری با چیپ Snapdragon 8 Plus Gen 1 معرفی می کند

آنر پرچمداری با چیپ Snapdragon 8 Plus Gen 1 معرفی می کند

Honor قبلاً گوشی های هوشمند پریمیوم را در سال 2022 عرضه کرده است. با این وجود، قرار بوده به جای آن ها یک دستگاه جدید با پردازنده ارتقا یافته کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 معرفی کند. به گفته یکی از افشاگران Weibo، گمان می‌رود که این یک گوشی هوشمند اندرویدی با قدرت سخت افزار بالا است.

آنر به‌تازگی سری Magic4 پرچم‌دار و در کنار آن میان‌رده‌های پریمیومی آنر 70 را معرفی کرده است. با این حال، اکنون که Snapdragon 8 Plus Gen 1 (یا 8+ Gen 1) ارائه شده است، انتظار می رود که به لیست در حال رشد OEM های اندروید بپیوندد که برای اولین جایگزین های اواسط سال برای جدیدترین دستگاه های برتر خواهند بود.

افشاگر شناخته شده The Factory Manager’s Classmate اظهار می کند که برداشت آتی Honor در این مرحله از چرخه محصول “روی مدل های سطح بالا” متمرکز خواهد بود. ظاهراً به‌عنوان یک سری کامل از تلفن‌های هوشمند عرضه خواهد شد، در واقع، نشان می‌دهد که کل سری Magic4 احتمالاً به دلیل تعمیرات اساسی است، شاید مدل دیگری نداشته باشند.

با این حال، افشاکننده افزود که نسل بعدی گوشی های آنر مشخصات کلیدی پرچمدار قابل توجهی دارند بخصوص در بخش دوربین که می توانند عملکرد بالایی از خود نشان داده و گزینه برجسته باشند.

بر این اساس، همانطور که افشا جدید نشان می‌دهد، آنر اکنون ممکن است  حداقل 1 مورد از این گوشی‌های هوشمند جدید به عنوان یک پرچم‌دار فوق‌العاده بخواهد، در نتیجه با شیائومی  سری 12S آینده‌اش رقابت کند، به غیر از هوآوی با چیزی که قبلاً OEM پیشرو در این گوشی به دنبال آن بود. سری فبلت های میت پرچمدار بوده که از دور کنار رفتند. اکنون پیش‌بینی می‌شود که این جایگزین‌های مجیک جدید تا پایان آگوست 2022 رونمایی خواهند شد و برای کسب جزئیات تکمیلی بهتر است منتظر ماند.

در اخباری مرتبط dxomark پیشتر تصمیم گرفت بررسی در بخش دوربین گوشی آنر Magic 4 داشته باشد و در این بین مشخص شد که دستگاه بهترین امتیاز را در بین لیست کامل گوشی های هوشمند بدست آورده و صدرنشین شد.

طبق لیست دگزومارک، گوشی آنر Magic 4 به امتیاز فوق العاده 146 دست یافته و دارای دوربین حرفه ای است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. این دوربین در بخش زوم، ویدئو و عکاسی توانسته امتیازات بزرگی کسب کند و کارشناسان دگزومارک را گزینه کامل برای تصویربرداری دانستند.

بیشتر بخوانید  سری HONOR 80 با دوربین 160 مگاپیکسلی

آنر در هفته های گذشته جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود را با نام های Honor Magic4 و Magic4 Pro معرفی کرده است. این دستگاه ها دارای جدیدترین پردازنده پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 هستند و از یک سیستم دوربین چشمگیر بهره می برند که می تواند پرچمداران برتری باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنر پرچمداری با چیپ Snapdragon 8 Plus Gen 1 معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *