آموزش خاموش کردن انواع مدل های گوشی آیفون

آموزش خاموش کردن انواع مدل های گوشی آیفون

به نظر می رسد خاموش کردن آیفون باید یک کار ساده باشد و اینطور است، به شرطی که دکمه های خاصی را که قرار است برای خاموش کردن دستگاه خود فشار دهید، به خاطر بسپارید. چالش این است که اپل هر چند مدل روش را تغییر داده است به طوری که خاموش کردن آیفون شما در یک دستگاه قدیمی کاملاً با آنچه برای خاموش کردن آیفون 12 لازم است متفاوت است.

چگونه گوشی آیفون را خاموش کنیم

به لطف پشتیبانی چندین ساله این شرکت از بروزرسانی‌های نرم‌افزاری، گوشی‌های اپل ماندگاری طولانی دارند. به عنوان مثال، iOS 14 – نسخه فعلی نرم افزار تلفن اپل روی دستگاه هایی به قدمت iPhone 6s و iPhone SE اصلی اجرا می شود. این بدان معناست که گوشی‌هایی وجود دارند که پنج تا شش سال پیش عرضه شده‌اند و هنوز در گردش هستند، و اگر در حال ارتقا از یکی از این گوشی‌های قدیمی به مدل جدید هستید، ممکن است با تغییرات اپل در طول سال‌ها آشنا نباشید.

برای خاموش کردن آیفون ، در اینجا روش های مختلفی برای خاموش کردن گوشی بر اساس مدل های مختلف اپل وجود دارد. همه چیز به موقعیت دکمه Sleep/Wake و اینکه آیا آیفون شما با رمز عبور، Touch ID یا Face ID باز می شود، برمی گردد.

خاموش کردن iPhone 5 یا iPhone SE (نسل اول)

دکمه Sleep/Wake را در بالای گوشی فشار دهید و نگه دارید تا نوار لغزنده خاموش کردن روی صفحه ظاهر شود. (این تقریباً 3 ثانیه طول می کشد.) برای خاموش کردن تلفن خود، نوار لغزنده را به سمت موقعیت خاموش بکشید، که باعث می شود آیفون شما خاموش شود.

آموزش خاموش کردن انواع مدل های گوشی آیفون

دارندگان iPhone SE، توجه داشته باشید، این دستورالعمل ها فقط در مورد نسخه اصلی تلفن جمع و جور اپل اعمال می شود. آیفون SE جدیدتر از روش متفاوتی استفاده می کند که در زیر به آنها اشاره شده است.

خاموش کردن iPhone 6، iPhone 7، iPhone 8 یا iPhone SE (2020)

دکمه Sleep/Wake در جای دیگری در این مدل ها قرار دارد، بنابراین حالت خاموش کردن آیفون شما تغییر می کند. دکمه Sleep/Wake را در سمت راست گوشی فشار داده و نگه دارید تا نوار لغزنده خاموش کردن ظاهر شود. (دوباره، حدود 3 ثانیه طول می کشد.) سپس، نوار لغزنده روی صفحه را به موقعیت خاموش بکشید.

بیشتر بخوانید  معرفی 11 روش برای افزودن یک برنامه به صفحه اصلی در آیفون و اندروید

آموزش خاموش کردن انواع مدل های گوشی آیفون

آیفون X یا جدیدتر (از جمله آیفون 11 و آیفون 12) را خاموش کنید.

آموزش خاموش کردن انواع مدل های گوشی آیفون

برای آیفون‌هایی که نمایشگر ناچ در بالای صفحه نمایش دارند، از iPhone X یا جدیدتر، به استثنای iPhone SE (2020) باید دو دکمه را فشار دهید تا تلفن خاموش شود. دکمه Sleep/Wake در سمت راست گوشی خود را به همراه یکی از دکمه های صدا فشار دهید و نگه دارید. در عرض چند ثانیه، نوار لغزنده خاموش کردن، همراه با شناسه پزشکی و گزینه های Emergency SOS ظاهر می شود. کشیدن نوار لغزنده روی صفحه به موقعیت خاموش کار را کامل می کند و گوشی را خاموش می کند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش خاموش کردن انواع مدل های گوشی آیفون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *