آشکار شدن گوشی ROG Phone 7 در TENAA

آشکار شدن گوشی ROG Phone 7 در TENAA

ایسوس در حال کار بر روی گوشی های هوشمند گیمینگ سری ROG Phone 7 است. تا کنون، ROG Phone 7D از Geekbench بازدید کرده است، در حالی که ROG Phone 7 در هر دو وب سایت Geekbench و گواهینامه 3C ظاهر شده است. اکنون، نوع ROG Phone 7 Global نیز گواهی TENAA را دریافت کرده است.

نسخه جهانی ASUS ROG Phone 7 با شماره مدل AI2205_B در TENAA مشاهده شده است که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است. لیست TENAA تایید کرده است که این گوشی به باتری 5850 میلی آمپر ساعتی مشابه گوشی های بازی قبلی ROG مجهز خواهد شد، اما ایسوس ممکن است آن را با ظرفیت معمولی 6000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه کند. علاوه بر این، لیست نشان داد که این تلفن دارای چهار سنسور دوربین با یک دوربین جلو و یک دوربین سه‌گانه در پشت است. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین فاش نشده است. انتظار می رود این گوشی از چندین باند 5G مانند n41، n78 و n79 پشتیبانی کند.

گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که گوشی ROG 7 دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC با حداکثر سرعت کلاک ۳.۱۹ گیگاهرتز است. با توجه به لیست ها، انتظار می رود این دستگاه با اندروید 13 و 16 گیگابایت رم عرضه شود.

اطلاعات بیشتر در مورد ROG Phone 7 از وب سایت گواهی 3C به دست آمده است و تأیید می کند که دستگاه از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس و پشتیبانی از نرخ به روز رسانی 165 هرتز باشد. در حال حاضر، اطلاعات محدودی در مورد سایر ویژگی‌های سری ROG Phone 7 در دسترس است، اما به محض اینکه در دسترس قرار گرفت، جزئیات بیشتری ارائه خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ کروم بوکی ایسوس Chromebook CR11 معرفی شد

نظرات در مورد : آشکار شدن گوشی ROG Phone 7 در TENAA

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *