آشنایی با تبلیغات پاپ آپ و بهترین سیستم تبلیغاتی [رپورتاژ آگهی]

popup

حتما برای شما هم پیش آمده که به محض ورود به یک سایت و کلیک بر روی بخشی از آن صفحه جدیدی برای شما باز شده باشد. این نوع تبلیغات پاپ آپ نام دارد و ما در این مقاله به بررسی این دسته از تبلیغات می پردازیم. کاربردهای پاپ آپ به چند حوزه خاص محدود نمیشود، ولی در حال حاضر مواردی که بیشتر رواج دارد عبارتند از تبلیغات و معرفی سایتها، گرفتن آدرس ایمیل کاربران و نهایتا بالابردن آمار بازدید سایتها می باشد. یکی از برترین سایتهای تبلیغات پاپ آپ، سایت پاپ آپ می به آدرس popupme.net می باشد.

در کاربردهای پاپ آپ به افزایش بازدید سایتها اشاره شد. این افزایش می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. در بسیاری از موارد هدف از افزایش بازدید سایت معرفی سریع سایت و خدمات ارائه شده می باشد که در بین سایتهای تازه تاسیس بسیار با شدت اجرا میشود و در کنار آن مسلما افزایش رتبه الکسا ، که یکی از مهمترین معیارهای ارزش سایت در بین سایتهای فارسی زبان می باشد، است.

البته در کنار مزایای پاپ آپ مواردی هم وجود دارد که بهتر است صاحبان سایتها به آن توجه داشته باشند. مورد اول جلوگیری از باز شدن تعداد زیادی تبلیغ به صورت همزمان می باشد که در صورت عدم رعایت موجب آزردگی خاطر کاربر خواهد شد.

مورد بعدی بهینه بودن حجم فایل اسکریپت پاپ آپ می باشد که باعث جلوگیری از سنگین شدن سایت نمایش دهنده می شود و بازدهی را بسیار بهبود می بخشد.

در کنار این موارد داخلی بودن سرور سایت نمایش دهنده نیز مورد مهمی است. زیرا در صورتی که سرور سایت نمایش دهنده در خارج از کشور باشد، در ساعاتی شاهد کند شدن اینترنت و در نتیجه دیرتر باز شدن سایت خواهیم بود. پس چه بهتر که سایت سرورش در داخل از کشور باشد تا با باز شدن بسیار سریع تبلیغات کاربر نیز آزرده خاطر نشود.

بعد از مقایسه می توان به مزایای بسیار زیاد پاپ آپ پی برد. از زمانهای بسیار قبل (کمتر از 30 سال گذشته)، که اولین سایتها شروع به کار کرده بودند تبلیغات اینترنتی به وجود آمد و از همان ابتدا نیز مقدار درآمد سایتها معیار موفقیت آنها بود و تبلیغات اینترنتی یکی از راههای کسب درآمد اینترنتی بوده است. از این رو که پاپ آپ برای هر کاربر بدون استثنا درآمدی محاسبه میکند مگر اینکه به هر علت تبلیغات به هر علت بلاک شده باشد، بدین وسیله صاحبان سایتها میتوانند با خیالی آسوده به افزایش بازدیدکنندگان سایتشان برسند و در کنارش به ازای هر بازدید کننده ای که دارند درآمد ثابتی کسب کنند. البته سایت نمایش دهنده نیز بهتر است سایت معتبری باشد، تا کیفیت را فدای کمیت نکند و سایتهای کم اهمیت و بی ارزش را در تبلیغاتش نداشته باشد. در صورتی که این مورد رعایت شود، بازدیدکنندگان رضایت بیشتری دارند و تبلیغات پاپ آپ کمتر باعث آزردن آنها شده و در نتیجه برای صاحب سایت نتیجه معکوس نخواهد داشت.

از طرف دیگر وب مستر هم اگر کیفیت تبلیغات بالا باشد، کاهش کاربر کمتری را تجربه میکند و در طولانی مدت درآمد بیشتری کسب خواهد کرد.

مزیتی که پاپ آپ نسبت به سایر روشهای تبلیغات اینترنتی دارد، تنها به موارد گفته شده خلاصه نمیشود. برای مثال در تبلیغات بنری کاربر تبلیغ دهنده تنها به اندازه سایز بنر فضا برای نوشتن متن خواهد داشت. در تبلیغات چشمک زن آزاردهنده جدید این فضا بسیار کمتر شده است. زیرا در صورتی که این متون به سرعت تغییر کند احتمال خیلی کمتری دارد که کاربر حتی این بنر را نگاه کند ولی در تبلیغات پاپ آپ وقتی یک پاپ آپ باز میشود تبلیغ دهنده به اندازه یک صفحه کامل فضا برای رساندن منظورش با استفاده از توضیحات متنی، تصاویر و نمودارهای بسیار زیبای گرافیکی و حتی اصوات و ویدئوها خواهد داشت.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشنایی با تبلیغات پاپ آپ و بهترین سیستم تبلیغاتی [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *