معرفی تبلت سامسونگ با قابلیت 5G که می‌توان از دیجی‌کالا قسطی خرید

تبلت

در سال 2020 محصولات بسیار زیادی با قابلیت 5G معرفی شدند که اغلب می‌توان آن را در گوشی‌های پرچم‌دار اپل و سامسونگ مشاهده کرد. سامسونگ از این ویژگی در جدیدترین تبلت‌های خود نیز رونمایی کرده است و اکنون با یک تبلت قدرتمند همراه با قلم اس و قابلیت 5G روبه‌رو هستید. برای تهیه‌ی این پرچم‌دار دوست داشتنی هم می‌توانید از خرید تبلت سامسونگ قسطی استفاده کنید.

 

گلکسی تب S7+ توانمندترین تبلت اندرویدی موجود در بازار است و حتی می‌توان آن را اولین تبلتی دانست که از 5G پشتیبانی می‌کند. به علاوه پردازنده‌ی قدرتمند آن امکان انجام چندین کار به شکل همزمان را فراهم می‌کند.

 

مزایا:

  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • صفحه نمایش فوق‌العاده زیبای Super AMOLED
  • قلم S Pen با عملکرد کاملا طبیعی
  • گزینه‌ی اتصال 5G

 

معایب:

  • عدم اتصال مطمئن قلم S pen به بدنه
  • عدم یکپارچگی برنامه‌های اندرویدی نسبت به iPadOS
  • کیبرد کم دوام و گران قیمت

 

نمایشگر عالی و سازگار با قلم

 

از نظر زیبایی‌شناسی، این دستگاه تفاوتی با دیگر رقبای قدرتمند خود مثل ایپد پرو ندارد. بدنه و قسمت پشتی گلکسی تب S7+ از آلومینیوم ساخته شده و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای یا برنز موجود است. وزن آن حدود 575 گرم است که  ممکن است کمی سنگین به نظر برسد اما وزن به خوبی در تمام قسمت‌ها توزیع شده است. دو عدد دوربین و یک نوار باریک مغناطیسی برای قلم در قسمت بالا سمت چپ تبلت طراحی شده است. فضایی که برای قلم درنظر گرفته شده ایمن نیست و ممکن است قلم تبلت به آسانی گم شود.

در قسمت جلو هم یک صفحه نمایش 12.4 اینچی سوپر آمولد قرار گرفته و است و نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد. صفحه نمایش رنگ سیاه عمیق را به خوبی نشان می‌دهد و روشنایی آن به گونه‌ای است که بدون هیچ مشکلی می‌توان زیر نور خورشید از آن استفاده کرد.

 

سخت افزار درجه یک و باتری فوق العاده

 

این تبلت به اسنپ دراگون 865 کوالکام مجهز است. سامسونگ این محصول را با پیکربندی حافظه/رم 128/6 گیگابایت، 256/8 گیگابایت و 512/8 گیگابایت پیشنهاد می‌دهد. هر سه مدل نیز از کارت حافظه‌ی خارجی تا 1 ترابایت پشتیبانی می‌کنند. چیپست قدرتمند اسنپ دراگون 865 به همراه نمایشگر 120 هرتزی، شما را در بازی غرق خواهد کرد.

این دستگاه دارای یک باتری 10090 میلی آمپری است (ظرفیت باتری گلکسی تب S7 8000 میلی آمپر ساعت بود.) که برای یک روز کاری کامل، کافی است. تست‌هایی که از باتری گرفته شده نشان می‌دهد در شرایطی که دستگاه از طریق Wi-Fi یک ویدئو با کیفیت HD را با روشنایی کامل پخش می‌کند، باتری گلکسی تب S7+ حدود 7 ساعت و 21 دقیقه دوام آورد. این تقریبا مشابه عملکرد iPad Pro است. در داخل جعبه، یک اداپتور شارژ 15 واتی قرار دارد که شارژ کردن دستگاه با استفاده از آن در کل شب طول می‌کشد.

 

دوربین سلفی مناسب برای تماس‌های ویدئویی

 

دوربین اصلی 13 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 و  دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 مجموعه دوربین پشتی تبلت جدید سامسونگ را تشکیل می‌دهد. در جلوی تبلت دوربین سلفی 8 مگاپیکسل با دیافراگم  f/2.0 قرار دارد. با نور خوب، دوربین دوگانه‌ی تبلت عملکرد بسیار خوبی دارند. لنز 13 مگاپیکسلی عکس‌های بسیار خوب با عمق میدان و دقت رنگ بالا می‌گیرد. عملکرد لنز عریض نسبتا خوب است اگرچه برخی از جزئیات را از دست می‌دهد. عملکرد دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای تماس‌های ویدئویی بسیار عالی است و بدون توجه به زمان روز از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

 

حس بسیار خوب قلم S

 

برخلاف قلم گران قیمت 129 دلاری اپل، سامسونگ این قلم را در جعبه عرضه می‌کند. قلم S فوق ‌العاده است. زمانی که به پشت دستگاه متصل می‌شود، به صورت خودکار شارژ می‌شود. نوشتن با قلم S نیز حس بسیار خوبی دارد. هنگام نوشتن هیچ تاخیری به جا نمی‌گذارد و تاخیر 26 میلی ثانیه به 9 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است. نوک قلم S بسیار نازک‌تر از قلم آیپد پرو است. کشیدن آن بر روی نمایشگر تبلت حس نوشتن واقعی را القا می‌کند.

Air Actions مجموعه‌ای از میان‌برهای قلم S است و برخی از عمل‌ها را ساده‌تر می‌کند. به عنوان مثال شما می‌توانید با قلم S و بدون لمس نمایشگر عکس سلفی بگیرید.

 

بهترین جایگزین iPad Pro

 

گلکسی تب S7+ توانمندترین تبلت موجود در بازار است و اولین تبلتی است که 5G را در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از قلم نیز بسیار لذت بخش است. هم‌چنین سامسونگ One UI تجربه‌ی خوشایندی را برای شما به همراه دارد. چیزی که باعث می‌شود گلکسی تب S7+ نتواند تمام توانایی‌های خود را ارائه دهد، وجود سیستم عامل OS است. مهم نیست سامسونگ چه تغییراتی را بر One UI اعمال کند. آن هم‌چنان بر روی اندروید اعمال می‌شود و به راحتی نمی‌تواند تجربه‌ی یکپارچه‌ی که در آیپد پرو وجود دارد را ارائه دهد.

با همه‌ی این اوصاف این دستگاه هم‌چنان گلکسی تب S7+ است و سخت افزار بسیار چشم‌گیری دارد. این دستگاه بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند نیازهای شما را در سفر برآورده کند و تجربه‌ای مانند لپ‌تاپ برای شما فراهم کند.

پایان رپورتاژ آگهی /

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی تبلت سامسونگ با قابلیت 5G که می‌توان از دیجی‌کالا قسطی خرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *