در سال ۲۰۱۸ سامسونگ گوشی‌های تاشو وارد بازار خواهد کرد!!

چند وقت پیش بود که پتنت‌های جدیدی از گوشی‌های تاشو و پرحاشیه‌ سامسونگ منتشر شد و از طراحی کتاب مانند و نمایشگری بزرگ حکایت داشت، و تا کنون نیز قرار بود که این نوع گوشی تا پایان سال میلادی جاری به بازار بیاید. ولی طبق شایعات جدیدی که از کشور کره جنوبی به گوش می‌رسد، ظاهرا این زمان‌بندی بسیار ایده‌آل بوده است و برای دیدن این گوشی بایستی تا نیمه اول سال ۲۰۱۸ منتظر بمانیم.

طبق گفته‌های منبع این شایعه، گوشی‌های تاشوی سامسونگ به شدت به ماده‌ای با نام پلی‌آمید وابسته خواهد بود. پلی‌آمید ماده‌ای بسیار نازک و انعطاف‌پذیر بوده و در برابر گرما مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و در دماهای بسیار پایین تا دمای بسیار بالا شکلش ثابت می‌ماند. و البته طبق گفته برخی منابع این ماده، به خاطر نازک و انعطاف‌پذیر بودنش یک ماده کلیدی در همه گوشی‌های تاشو خواهد بود.

طبق شایعه‌های موجود، سامسونگ لایه‌های نازک پلی‌آمید مورد نیاز برای گوشی‌های تاشو را از تولیدکننده‌ای در کره جنوبی با نام Kolon Industries تامین خواهد کرد، که البته این تولید کننده تا نیمه اول سال دیگر برای تولید این لایه‌ها آماده نخواهد بود. Kolon Industries در آگوست سال قبل اعلام کرد که در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی این لایه‌ها را تولید خواهد کرد، و کمی بعد از آن هم این ماده را به تولید انبوه خواهد رساند. پس انتظار می‌رود که در نیمه اول سال بعد میلادی منتظر گوشی‌های تاشوی سامسونگ باشیم.

یک منبع رسمی ناشناس هم این چنین گفته است که : احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۷ شاهد نمونه اولیه این گوشی بوده و با توجه به برنامه‌ریزی تولید انبوه ماده اصلی مورد نیاز این گوشی، در نیمه اول سال ۲۰۱۸ هم شاهد تولید انبوه این نوع گوشی باشیم.

قبل از این نیز اپل و ال‌جی هم اعلام کرده بودند که در حال توسعه گوشی‌های تاشو می‌باشند. اکنون نیز با ورود شرکت سامسونگ هم به این بازی، باید شاهد رقابت ای شرکت‌های بزرگ در زمینه‌ای جدید باشیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در سال ۲۰۱۸ سامسونگ گوشی‌های تاشو وارد بازار خواهد کرد!!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *