برترین و بدترین برند تولید کننده لپ تاپ کدامند؟  

در زمان خرید لپ تاپ همیشه به این فکر می کنیم که چه برندی را بخریم؟ برند لپ تاپ می تواند به اندازه ویژگی های مهم آن برای کاربران دارای اهمیت باشد. طبق آمار و ارقامی که هر ساله منتشر می شود می توان به این موضوع پی برد که کدام برند در میان کاربران بیشتر اهمیت داشته است.

طبق آمار های سال 2017 برندهای لپ تاپ به ترتیب 1) لنوو 2) ایسوس 3) دل 4)اچ پی 5) اپل 6) ایسر 7)ام اس ای 8)  ریزر  9) سامسونگ  10) مایکروسافت توانسته اند مقام کسب کنند.

رتبه بندی لپ تاپ هادر این رتبه بندی شاید برایتان جالب باشد که چرا اپل که برندی مطرح است جایگاه 5 را بدست آورده در حالی که در سال های 2010تا2016 این برند همیشه حرف اول را در بین کاربران زده است . علت این افت قیمت محصولات اپل است که ترجیحا می دانیم قیمتی بالا دارد و برخی از کاربران تهیه چنین بودجه ی برایشان مقدور نیست .

 

 

رتبه بندی برندها در سال 2017

1-  لنوو (90 از 100)

یکی از بهترین لپ تاپ های که توانسته است در امسال از 58 درصد از استفاده کنندگان آن امتیاز خوبی کسب کند و همچنین در بین کاربران محبوب باشد ، لنوو بوده است . محصولات این کمپانی از باتری فوق العاده قوی بهره مند شده اند که می توانیم بگوییم ویژگی خاص کیبورد در Yoga Book و صفحه نمایش وفوق العاده محصول Yoga910از دلایل محبوبیت آن در محصولات لنوو بوده است.

 

 

 2- ایسوس (86 از 100)

محصولات ایسوس هم از نظر کیفیت عالی هستند و هم به دلیل قیمت مناسبی که دارند در میان کاربران بسیار محبوب شناخته شده اند.  در برخی از محصولات ایسوس طراحی های بسیار زیبایی به چشم می خورد که بی شک نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

 

 

 3- دل (83 از 100)

یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های که در بازار است لپ تاپ Dell XPS 13 و Dell XPS 15 می باشد . این کمپانی برای بدست آوردن موفقیت اقدام به ارائه گارانتی بلند مدت برای کاربران نموده است.

 

4- اچ‌پی (82 از 100)

این کمپانی هم مانند دل اقدام به ارائه گارانتی های بلند مدت نموده است و خط تولید الترابوک ها را به راه انداخته است ؛ همان طور که مشاهده می کنید اچ پی توانسته است رتبه 4 را به خود اختصاص دهد و در بین کاربران خود محبوب باشد .

بیشتر بخوانید  تبلت Galaxy View 2 پروژه بعدی کمپانی سامسونگ می باشد

 

 

5- اپل (78 از 100)

اپل را معمولا با قیمت گران می شناسند همین امر سبب شده است که رتبه 5 را در امسال کسب کند. مک‌بوک‌های که توسط  این کمپانی  تولید می شوند از نظر قدرت و ظرافت حرف اول را می زنند.

 

6- ایسر (78 از 100)

کمپانی ایسر با فروشندگان کامپیوتر هماهنگی زیادی داشته است همچنین لپ تاپ های بسیار خوش ساختی را داشته است ؛ محصولات این کمپانی عموما در رده متوسط قرار دارند . با وجود می بینیم که این کمپانی در جایگاه 6 در سال 2017 قرار داشته است.

 

7-  ام اس ای (76 از 100)

جایگاه 7به MSI اختصاص داشته است . متاسفانه این کمپانی خدمات پس از فروش خوبی را برای محصولات خود در نظر نداشته و همین موضوع سبب شده که در جایگاه7 باشد . البته دقت داشته باشید که این کمپانی محصولات زیادی برای بازی کردن دارد.  

 

8- ریزر (73 از 100)

همانند MSI این کمپانی هم خدمات پس از فروشی را به مشتریان ارائه نکرده است ولی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی و الترابوک‌های زیادی از این کمپانی را در بازار مشاهده می نماییم .

 

9- سامسونگ (68 از 100)

متاسفانه سامسونگ هم مانند دو برند MSI و ریزر  خدمات پس از فروش خوبی ندارد و در جایگاه 9 قرار گرفته است .

 

10-  مایکروسافت (66 از 100)

این کمپانی در جایگاه 10 قرار گرفته و علت این موضوع تولید نکردن محصول جدید بوده است. تنها محصول جدید این کمپانی سرفیس بوک است که دارای کاربردی عادی در بین محصولات آن می باشد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین و بدترین برند تولید کننده لپ تاپ کدامند؟  

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *