افزایش ترافیک از شبکه های اجتماعی و بازدید خارجی سایت

افزایش ترافیک از شبکه های اجتماعی و بازدید خارجی سایت

افزایش ترافیک از شبکه های اجتماعی و بازدید خارجی سایت از مسائل مهم بهبود سئو بحساب می آید و باید بازدید با منابع مختلف برای وبسایت تهیه کنید.

اگر مدیرسایت و یا صاحب کسب و کار آنلاین هستید، میدانید که سئو مهم ترین بخش برای پیشرفت و رشد شما است. سئو و بهینه سازی وبسایت با کلمات مختلف نیازمند کارهای بیشماری است.

در این مسیر برای افزایش ترافیک و بازدید سایت اقدامات فراوانی باید انجام داد.

یکی از بهترین روش های رشد سئو افزایش ترافیک از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، یوتیوب، لینکدین و یا حتی واتساپ برای سایت است که این کار از راه های مختلفی مانند تبلیغات در رسانه های اجتماعی و یا استفاده از سامانه سلکتک امکان پذیر است.

با خرید ترافیک با منبع شبکه های اجتماعی شما به گوگل نشان خواهید داد که سایت شما ورودی هایی با منبع شبکه اجتماعی ها دارد و شما در این رسانه ها محبوب هستید.

هنگامی که این روند به صورت اصولی و با آی پی های معتبر انجام گیرد، گوگل به وبسایت و صفحه امتیاز بیشتری می دهد و به مرور زمان جایگاه سایت با کلمات کلیدی شما بهبود می یابد.

افزایش ترافیک از شبکه های اجتماعی و بازدید خارجی سایت

پارامترهای مهم در یک بازدید

عوامل و پارامترهای موثر برای تقویت سئو تعداد کمی نیستند و برای اینکه بهترین نتیجه را دریافت کنید، باید تمام آنها را در کنار هم و با استراتژی مناسب بهینه سازی کنید.

در این میان بازدید یکی از این پارمترها است. افراد زیادی بر این باورند که فقط با رعایت این پارامتر به جایگاه های برتر گوگل میرسند که این اشتباه است. همچنین نباید فراموش کرد که هر بازدید ویژگی های زیادی دارد که هرکدام آن در بهبود SEO تاثیر دارند.

در یک بازدید عواملی چون زمان ماندگاری آن، تعداد زیر صفحه مشاهده شده، منبع ورودی به سایت، پلتفرم استفاده شده و غیره موثر است.

پس باید هنگام تهیه ترافیک و آی پی برای سایت، این ویژگی هارا نسبت به سایت و کلمه کلیدی خود به صورت اصولی رعایت کنید.

ما در این مقاله به شما منبع های مختلف برای یک بازدید و راه ایجاد نوع های مختلف ترافیک را آموزش می‌دهیم.

اهمیت خرید بازدید رپورتاژ

اگر به اهمیت و نقش رپورتاژ آگهی در افزایش بازدید کننده سایت و همچنین تاثیرات آن در بهبود سئو پی برده باشید، می دانید که باید هرچه سریعتر گوگل متوجه این تبلیغات و رپورتاژ آگهی شما شود.

رپورتاژ خود یکی از تکنیک های بهبود سئوخارجی به حساب می آید. حال اگر قصد دارید تاثیر بیشتری از این بک لینک ها دریافت کنید خرید بازدید رپورتاژ بهترین روش برای افزایش ترافیک با منبع سایتی که از آن رپورتاژ و بک لینک خریده اید، است.

برای دریافت اعتبار لازم از سایت مبدا، باید نشان دهید که کاربران به وبسایت شما هدایت و جذب می‌شوند.

شما در سامانه سلکتک قادر هستید سفارش بازدید رپورتاژ را با تنظیمات اختصاصی ثبت کنید. ویژگی هایی مانند تعداد آی پی، تعیین مدت زمان حضور هر کاربر، تعیین تعداد زیر صفحات و انتخاب دستگاه نمایش دلخواه از ویژگی های جذاب این سیستم است.

افزایش ترافیک از شبکه های اجتماعی و بازدید خارجی سایت

مزیت افزایش بازدید خارجی

اگر شما کاربرانی خارجی و یا بازار هدف برای کاربران خارج از ایران دارید، ورودی های سایت شما فقط با آی پی ایران نیست و نیاز به افزایش بازدید خارجی هم دارید.

تبلیغات و استفاده از شبکه های اجتماعی برای بهبود سئو سایت مفید هستند، اما خرید ترافیک خارجی با رعایت پارامترهای مهم سئو، تاثیر بهتری دارد و مزیت افزایش بازدید خارجی از این طریق بیشتر خواهد بود.

شما باید در خرید آی پی خارج برای سایت بتوانید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در نتایج گوگل در کشور مورد نظر رشد داشته باشید. بدین ترتیب در هنگام استفاده از هرراهی در نظر داشته باشید که آی پی ها از کشور مورد نظر شما و از کیفیت لازم برخوردار هستند.

توجه داشته باشید که بهترین بازخورد زمانی دریافت می‌شود که تمام پارامترهای سئو و بهینه سازی در سایت شما رعایت شده باشد. همچنین از داشتن یک استراتژی مناسب و روندی طبیعی برای افزایش‌بازدیدها غافل نشوید.

تاثیر منبع بازدید برای بهبود سئو سایت

راه های فراوانی برای بدست آوردن ترافیک برای سایت وجود دارد، اما هرکدام سختی و ویژگی های خودش را دارد. با توجه به بودجه و استراتژی SEO خود باید تصمیم بگیرید از کدام آنها استفاده کنید.

شما با فعالیت در بخش های مختلف همچون شبکه های اجتماعی، لینکسازی خارجی و قرار دادن پست در دیگر سایتها، می توانید کاربران این پلتفرم ها را جذب نمایید و نه تنها به فروش و رونق کسب و کار خود کمک کرده اید، بلکه در پروسه بهبود سئو یک قدم بزرگ برداشته اید.

اما گاهی هدایت افراد به سایت و نگه داشتن آنها به گونه ای که در سئو سایت هم تاثیر مثبت بگذارد مشکل است، به همین علت استفاده از سیستم های بازدید مانند سلکتک به شما کمک فراوانی میکند.

پیشنهاد ما برای شما این است که از اکثر روش ها و با منبع های مختلف بازدید را فراهم کنید. داشتن ورودی ها با منبع های متفاوت برای سایت یک روند طبیعی را نشان میدهد و در نتیجه گوگل به سایت شما اعتباری بیشتری خواهد داد.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : افزایش ترافیک از شبکه های اجتماعی و بازدید خارجی سایت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *