گوشی Nokia XR21 راهی بازار شد

گوشی Nokia XR21 راهی بازار شد

به دنبال گوشی هوشمندی هستید که بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و همچنان قوی باقی بماند؟ اگر بله، پس بهتر است نوکیا XR21 را انتخاب کنید. این دستگاه مقاوم ماه گذشته در بریتانیا عرضه شد و اکنون به ایالات متحده و برخی بازار دیگر رسید.

گوشی قوی ساخته شده و دارای استاندارد مقاومت IP69K، محافظ شیشه Gorilla Glass Victus روی نمایشگر و گواهی MIL-STD-810H نظامی است. نوکیا XR21 جدیدترین گوشی هوشمند مقاوم HMD global بوده و این شرکت آن را غیرقابل تخریب می‌نامد. در حالی که این ادعایی جسورانه بوده، دستگاه دارای دوام نظامی MIL-STD 810H است و دارای استاندارد IP68 ضد آب.

همچنین دارای گواهی IP69K در برابر گرد و غبار، آب و مقاومت در برابر سقوط است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش LCD با محافظ گوریلا گلس Victus با سایز 6.49 اینچ است.

این پنل وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت  بوده و با دست‌های مرطوب و دستکش‌ها سازگار است. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت و دو دکمه قابل برنامه ریزی هم است. این گوشی هوشمند از یک شاسی آلومینیومی 100 درصد بازیافتی و مواد سخت استفاده می کند.

نوکیا XR21 دارای سیستم دوربین دوگانه عقب با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز فلاش LED است. برای بخش سلفی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شد. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 695 بوده که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شد. این گوشی با باتری 4800 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. سیستم عامل آندروید 12 را دربرگرفته و وعده داده شد سه سال آپدیت سیستم عاملی کسب می کند.

علاوه بر این، دستگاه دارای بلندگوهای استریو، جک 3.5 میلی متری، پورت USB-C، NavIC، 5G، WiFi و بلوتوث 5.1 است. نوکیا XR21 در وب سایت نوکیا آمریکا در رنگ مشکی نیمه شب با قیمت 500 دلار در دسترس خواهد بود.  در اخباری مرتبط اچ ام دی گلوبال به تازگی از چند مدل گوشی جدید مقرون به صرفه رونمایی کرده که در دسته مدل های اقتصادی قرار گرفته و بازار اقشار کم درآمد را هدف گرفته است. دو مدل جدید گوشی نوکیا C300 و C110 هستند که هر دو از شبکه 4G پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید  نوکیا و LG برای گسترش شبکه 5G در کره جنوبی همکاری می کنند

نوکیا C110 دارای صفحه نمایش ال سی دی 6.3 اینچی با وضوح HD+، شیشه مقاوم 2.5 بعدی، نسبت تصویر 20:9 و حداکثر روشنایی تا 400 نیت است. در بخش سخت افزاری، این مدل به تراشه هلیو P22 مدیاتک مجهز شده که با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه است و می‌توان آن را تا 256 گیگابایت از طریق اسلات کارت microSD ارتقا حافظه داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Nokia XR21 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *