گوشی Galaxy S24 Ultra با دوربین تله فوتو ارتقایافته همراست

گوشی Galaxy S24 Ultra

سری پرچمداران سال 2023 سامسونگ، سری گلکسی اس 23، مدتی است که در اخبار منتشر شده است، با رندرها و لو رفتن طراحی و مشخصات آن. شایعات همچنین نشان می دهد که شرکت کره ای این سری را در اوایل فوریه معرفی خواهد کرد. در حالی که هنوز منتظر یک خبر رسمی هستیم، یک افشاگر برخی از مشخصات دوربین پرچمدار 2024 سامسونگ – گلکسی اس 24 اولترا را فاش کرده است.

افشاگر معروف Ice Universe ادعا می کند که گلکسی اس 24 اولترا دارای سنسور دوربین تله فوتو جدید و بهبود یافته و مکانیزم زوم خواهد بود. او به طور خاص از مدل اولترا نام می برد، اما S24+ و S24 وانیلی ممکن است با همان رفتار مواجه شوند.

علاوه بر این، گربه می گوید که دوربین اصلی تلفن هوشمند ممکن است ثابت بماند یا بهبودهای جزئی داشته باشد. پرچمداران سامسونگ، به ویژه مدل های Ultra، در حال حاضر عملکرد بی نظیری در زوم کردن ارائه می دهند. گلکسی اس 22 اولترا در حال حاضر پیشتاز بازار است، اما گلکسی اس 23 اولترا قرار است به زودی جای آن را بگیرد.

همانطور که Sammobile به درستی اشاره می کند، LG Innotek اخیرا یک ماژول دوربین تله فوتو جدید را به نمایش گذاشت که بسیار شبیه به لنزهای دوربین DSLR سنتی عمل می کند و جزئیات تصویر را حفظ می کند. از یک طراحی اپتیک تا شده استفاده می‌کند که اندازه کلی را پایین نگه می‌دارد و در نتیجه لنزی را پوشش می‌دهد که محدوده 4 تا 9 برابر را پوشش می‌دهد و در بین آن بزرگنمایی اپتیکال واقعی وجود دارد. ممکن است سامسونگ از همان ماژول یا مکانیزم مشابه در گلکسی اس 24 اولترا استفاده کند.

همانطور که گفته شد، شایعه شده است که سری گلکسی S23 در ماه فوریه عرضه می شود. خط تولید آینده از جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده خواهد کرد که بهبود قابل توجهی در عملکرد و کارایی ارائه می دهد. مدل اولترا ممکن است با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی جدید وارد بازار شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 24 اولترا دارای نمایشگر بسیار روشن

نظرات در مورد : گوشی Galaxy S24 Ultra با دوربین تله فوتو ارتقایافته همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *