گوشی موتورولا Defy 5G بزودی عرضه می شود

گوشی موتورولا Defy 5G بزودی عرضه می شود

ظاهراً موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید است، اما مانند پیشنهاد معمول خود نیست. Defy 5G یک گوشی هوشمند مستحکم است که با همکاری برند دیگری ساخته می شود و یک سیستم منحصر به فرد برای پیام های ماهواره ای ارائه می دهد. در اینجا تمام جزئیات است.

این شرکت با شرکت سازنده تلفن بریتانیایی Bullitt Group برای ساخت این تلفن مقاوم جدید همکاری می کند. جالب اینجاست که این شرکت با CAT برای گوشی های مقاوم خود نیز کار کرده است. سال گذشته، این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد اولین گوشی هوشمند جهان را که دارای پیام‌رسانی ماهواره‌ای دو طرفه است، روانه بازار کند. این دستگاه مورد بحث موتورولا Defy 5G خواهد بود. Bullitt این فناوری را با همکاری با یک سازنده تراشه شناخته شده و یک شریک زیرساخت شبکه ماهواره ای در دو سال گذشته توسعه داده است.

این به گوشی آینده این امکان را می دهد که به طور یکپارچه بین اتصالات تلفن همراه، وای فای و ماهواره جابجا شود. این ویژگی با نام Bullitt Satellite Connect شناخته می‌شود و تلاشی مشترک با Bullitt، MediaTek و Skylo است. اگر دستگاه مانند همیشه نتواند از طریق WiFi یا تلفن همراه متصل شود، سیستم پیام رسانی Bullitt از طریق ماهواره متصل می شود. قابل ذکر است، هر کسی که در انتهای گیرنده باشد یک پیامک معمولی روی تلفن خود دریافت می کند و حتی می تواند با استفاده از برنامه Bullitt Satellite Messenger پاسخ دهد.

در حالی که جزئیات دقیق‌تر مشخص نیست، بولیت اظهار داشت که «هزینه پیام‌ها از طرح مشترک پیام‌رسان ماهواره‌ای بدون هیچ هزینه‌ای برای گیرنده کسر می‌شود». این اشتراک قصد دارد از 4.99 دلار آمریکا در ماه و کمک SOS شروع شود، اما برای سال اول رایگان خواهد بود. قیمت گوشی مقاوم موتورولا Defy 5G نیز در حال حاضر نامشخص است، اما احتمالاً در سه ماهه اول سال 2023 اعلام خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی موتورولا Moto G24 Power راهی بازار شد

نظرات در مورد : گوشی موتورولا Defy 5G بزودی عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *