گوشی مرموز هوآوی با پشتیبانی شبکه 5G در TENAA دیده شد

گوشی مرموز هوآوی با پشتیبانی شبکه 5G در TENAA دیده شد

هواوی به دلیل تحریم های آمریکا دیگر بازیگر اصلی بازار گوشی های هوشمند نیست. با این حال، شرکت مورد اشاره هنوز این صنعت را ترک نکرده است. اگرچه همچنان به عرضه گوشی‌های خود برند ادامه می‌دهد، اما در حال همکاری با شرکت‌های دیگر برای فروش گوشی ها از طریق صدور مجوز است. TD Tech یکی از آن دسته از صاحبان مجوز محصولات سخت افزاری هواوی است و گفته می شود که به زودی گوشی هوشمند جدیدی عرضه خواهد کرد.

گوشی هوشمند مرموز هوآوی 5G با نام تجاری TD Tech با شماره مدل AVA-PA00 در اینترنت ظاهر شده است. متأسفانه، لیست TENAA اطلاعاتی پیرامون نام دقیق و سخت افزار آن ارائه نمی دهد. بنابراین انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

در اوایل نوامبر 2021، یک گوشی به نام TD Tech N8 Pro در چین به طور رسمی عرضه شد. این دستگاه چیزی نیست جز یک هوآوی nova 8 Pro 5G تغییر برند داده شده نبود. چند روز پس از آن، مشخص شد که TD Tech تقریباً تمام محصولات هواوی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، گجت های پوشیدنی و تلویزیون‌های هوشمند را با نام تجاری خود عرضه خواهد کرد.

تقریباً در همان زمان، نسخه TD Tech هوآوی Mate40E 5G با شماره مدل TDT-MA01 در وب سایت آژانس صدور گواهینامه 3C ظاهر شد. لیست تایید کرد که این گوشی با شارژ سریع 44 واتی عرضه خواهد شد و حتی در یک ویدئو تیک تاک شاهد افشا آن بودیم.

دو ماه گذشت اما این گوشی هنوز عرضه نشده است. علاوه بر این، برند در حال حاضر یک گوشی دیگر در دست توسعه دارد. در اخباری مرتبط اوایل این هفته گزارشی منتشر شد مبنی بر این که محصول جدیدی از هوآوی با نامی نامشخص در پایگاه TENAA چین رویت شد. این پایگاه تعدادی از مشخصات کلیدی دستگاه و شماره مدل آن را فاش کرد، اما نام رسمی گوشی را دردسترس نبود. حال اکنون تصاویر زنده تایید کرده اند که بخشی از سری گوشی های هوشمند نوا خواهد بود.

با نگاهی به لیست TENAA، می‌توانیم گوشی هوشمند را به صورت کامل مشاهده کنیم که چه متریال و طراحی دارد. در حالی که پایگاه داده TENAA هنوز نام رسمی را فاش نکرد، پنل عقب دستگاه به وضوح برند Nova را به نمایش می گذارد. به عبارت دیگر، غول فناوری چینی در حال کار بر روی یک گوشی جدید با قابلیت 4G است که با سیستم عامل HarmonyOS قدرت می‌گیرد. این دستگاه دارای شماره مدل JLN-AL00 بوده و از صفحه نمایش 6.78 اینچی LCD با وضوح 1080 در 2388 پیکسل برخوردار است.

بیشتر بخوانید  هواوی در بین برند های چینی در بین سه برند نخست قرار گرفت

علاوه بر این، گزارش اولیه ما نشان داده بود که گوشی هوشمند مرموز هوآوی به طور کلی دارای پنج دوربین خواهد بود. اکنون می‌توانیم مشاهده کنیم که مدل‌های سری نوا آینده دارای یک پیکربندی دوربین چهارگانه بر روی یک ماژول بزرگ بیضی شکل است که در گوشه سمت چپ بالای پنل عقب قرار دارد. این ماژول دارای دو سنسور بزرگ است که احتمالاً سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی خواهد بود. از سوی دیگر، دو سنسور کوچکتر بین این دو، یک جفت سنسور 2 مگاپیکسلی هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی مرموز هوآوی با پشتیبانی شبکه 5G در TENAA دیده شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *