گوشی لاوا Blaze 2 4G بزودی معرفی می شود

گوشی لاوا Blaze 2 4G بزودی معرفی می شود

LAVA، یک برند هندی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که در سال 2009 تأسیس شد و به تولید گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه و با ویژگی‌های قابل توجه می پردازد و برهمین اساس در بازار محبوبیت پیدا کرده است. در سال 2021، سری Lava Z و به دنبال آن Lava Blaze 5G در سال قبل عرضه شدند. انتظار می رود LAVA به زودی گوشی هوشمند مقرون به صرفه دیگری را در هند عرضه کند.

شایعه شده است که گوشی رده پایه آینده Lava Blaze 2 نامیده شده و ممکن است تا ماه آوریل به بازار هند برسد. پیش بینی می شود این دستگاه دارای پردازنده Unisoc T616 باشد و با قیمتی کمتر از 10 هزار روپیه به فروش خواهد رسید.

لیست Geekbench برای Lava Blaze 2 نشان می دهد که به چیپست UNISOC مجهز خواهد شد. این تراشه هشت هسته ای دارای فرکانس پایه 1.82 گیگاهرتزی بوده و فرکانس حداکثری 1.95 گیگاهرتز دارد. بر اساس امتیازات و مشخصات بنچمارک، Lava Blaze 2 با شماره مدل LZX409،  بیش از 359 امتیاز در تست تک هسته ای و 1497 امتیاز در تست چند هسته ای تست Geekbench 5 کسب کرد. این گوشی هوشمند با اندروید 12 و با 6 گیگابایت رم از راه خواهد رسید.

گوشی لاوا Blaze 2 4G بزودی معرفی می شود

اخیراً تصویری از Lava Blaze 2 در فضای مجازی به بیرون درز کرده که طراحی آن را نشان می داد. گوشی هوشمند دارای بخش عقب شیشه ای مسطح با دو حلقه بزرگ دوربین است که سنسورهای دوربین را در خود جای می دهد. کناره‌های گوشی نیز صاف هستند و دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست تعبیه شده‌اند که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می‌کند. جلوی دستگاه در تصویر فاش شده نشان داده نشد، اما انتظار داریم حاشیه‌های ضخیم و طراحی نمایشگر ناچ داشته باشد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و لاوا در تلاش بوده محصولی ایده آل را معرفی و عرضه کند. بنابراین انتظار داریم بزودی محصولات بیشتری از این برند هندی مشاهده کنیم. مشخص نشده لاوا برنامه ای برای عرضه در بازارهایی چون چین دارد یا خیر. از آنجایی که با یک برند هندی رو به رو هستیم، مشخص نیست بازار چین هدف آن خواهد بود یا خیر.

برخلاف شرکت های چینی که در بازار هند نیز حضور گسترده ای دارند.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی Lava Blaze 2

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی لاوا Blaze 2 4G بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *