گوشی ریلمی با چیپ دیمنسیتی 1080 در راه است

گوشی ریلمی با چیپ دیمنسیتی 1080 در راه است

انتظار می‌رود مانند هر برند دیگر گوشی‌های هوشمند، ریلمی نیز مدل‌های جدیدی را در ماه‌های آینده عرضه کند. طبق گزارش های اخیر، این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی سری Realme 10 است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این برند گوشی‌های دیگری را نیز معرفی کند.

یک افشاگر قابل اعتماد اکنون تراشه‌های دو دستگاه از این گوشی‌های آینده را فاش کرده است. بیایید نگاهی به آنچه او برای گفتن دارد بیندازیم. اوایل امروز، Digital Station در Weibo فاش کرد که Realme به زودی یک گوشی هوشمند میان رده و میان رده بالا را در چین عرضه خواهد کرد. این دستگاه‌ها به ترتیب از تراشه‌های مدیاتک Dimensity 1080 و Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 استفاده می‌کنند.

قیمت گوشی های فوق رقابتی خواهد بود. آنها صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا، باتری بزرگ و پشتیبانی از شارژ سریع را ارائه می دهند. متاسفانه او نام این گوشی های هوشمند را فاش نمی کند. علاوه بر این، او به دلایلی این پست را حذف کرده است.

با توجه به شایعات، گوشی با Dimensity 1080 می تواند گوشی Realme 10 Pro+ باشد که اخیراً به بیرون درز کرده است. در چین، ممکن است تحت سری Realme Q منتشر شود. از سوی دیگر، دستگاهی با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 می‌تواند گوشی Realme GT Neo 4 باشد که دارای صفحه نمایش 1.5K با PWM فرکانس بالا است.

انتظارات شما از این گوشی های Realme آینده چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. پیش بینی شده ریلمی چندین مدل رده بالا و قدرتمند را برای بازار کشور خود چین آماده سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ریلمی 12 پرو در پیکربندی جدید عرضه شد

نظرات در مورد : گوشی ریلمی با چیپ دیمنسیتی 1080 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *