گوشی تاشو نوبیا Z60 Fold در راه است

گوشی تاشو نوبیا Z60 Fold در راه است

اکثر برندهای بزرگ قبلاً گوشی‌های هوشمند تاشو را روانه بازار کرده‌اند و انتظار می‌رود که باقی نیز به زودی به آن‌ها بپیوندند. تنها استثنای برجسته در این مورد اپل است، زیرا هیچ خبری در مورد “iFold” آینده وجود ندارد. با این حال، ممکن است به زودی یک شرکت جدید از چین به نام نوبیا داشته باشیم. این شرکت هنوز هیچ اعلام رسمی اعلام نکرده، اما جزئیات اولیه یک گوشی هوشمند با نام Nubia Z60 Fold به صورت آنلاین رویت شده که انتظار بزودی از راه برسد.

Pricebaba موفق شده به جزئیات جالبی در مورد تاشو Nubia ادعایی دست یابد. گفته می شود این گوشی هوشمند Nubia Z60 Fold با شماره مدل NX801J شناخته می شود. این رسانه ادعا می کند که تاشوی جدید در سه ماهه چهارم سال 2023 عرضه می شود و حداقل در سه نوع رنگی به فروش می رسد. با این حال، هنوز تاریخ مشخصی در دسترس نیست.

طبق اطلاعات منتشر شده، Nubia Z60 Fold از یک صفحه نمایش تاشو 7.3 اینچی AMOLED بهره می برد. با قضاوت از اندازه نمایشگر، می‌توان انتظار داشت که دستگاه تاشو به سبک کتابی شبیه Galaxy Z Fold 4 باشد. با این حال، مشخصات صفحه نمایش بیرونی در حال حاضر مشخص نیست. این گوشی می تواند از چیپست سری اسنپدراگون 8 استفاده کند که احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 2 یا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. این چیپست با 12 گیگابایت رم همراه خواهد شد.

گفته می شود که Nubia Z60 Fold در دو نوع حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت در دسترس خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی کند. همچنین ممکن است از شارژ بی سیم پشتیبانی نماید. جزئیات بیشتر در مورد دستگاه مشخص نیست.

در دیگر خبرها Nubia Z50 سال گذشته در ماه دسامبر معرفی شد و این شرکت اخیراً یک مدل Ultra را رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و سیستم دوربین توانمند، که سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در صدر آن قرار گرفته، معرفی شد. نه تنها سخت افزار چشمگیر، بلکه Z50 همچنین دارای طراحی زیبا با پنل منحنی است. اکنون، این شرکت نسخه ویژه ای از این گوشی را با نام Mountain Life edition با چرم نایلونی بالستیک در عقب عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید  سری Red Magic 7S نوبیا معرفی شد

طبق اعلام رسمی، Nubia Z50 Mountain Life Edition از 26 آوریل در چین در دو رنگ خاکی و سبز صنوبری برای خرید در دسترس خواهد بود. این گوشی تنها با رم 12 گیگابایتی و پیکربندی فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی با قیمت 3199 یوان (464 دلار) به فروش می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی تاشو نوبیا Z60 Fold در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *