پیکسل 8 گوگل با نمایشگر کوچک تر از راه می رسد

پیکسل 8 گوگل با نمایشگر کوچک تر از راه می رسد

هر چه زمان می گذرد، شرکت های تولیدکننده گوشی به دنبال تلفن های هوشمندی با نمایشگر بزرگتر هستند. بنابراین کمتر شاهد پرچمداری هستیم که نمایشگر کوچکی داشته باشد.

حال به تازگی شایعه ای منتشر شد که نشان می دهد گوگل درصدد است نمایشگر پیکسل 8 را کوچک کند. این یعنی طرفداران نسل بعدی پرچمداران گوگل می‌توانند یک گوشی خوش دست داشته باشند.

طبق آخرین افشاگری که از راس یانگ منتشر شده، گوشی هوشمند پرچمدار آینده غول فناوری مبتنی بر Mountain View، گوگل Pixel 8، صفحه نمایش کوچکتری خواهد داشت. گفته می شود که گوگل پیکسل 8 دارای صفحه نمایش 6.16 اینچی بوده که در مقایسه با صفحه نمایش 6.7 اینچی پیکسل 8 پرو کوچکتر است. با پنل 6.16 اینچی، پیش بینی شده شرکت آن را به بازار عرضه کند و آن را به عنوان یک پنل 6.2 اینچی معرفی نماید.

علاوه بر این، مشخص شد که صفحه نمایش سری پیکسل 8 آینده توسط سامسونگ به تولید خواهد رسید، که با توجه به تسلط این شرکت در بازار، تعجب آور نیست. گفته می شود که تولید بزودی یعنی در همین بهار آغاز می شود.

در سوی دیگر گوشی‌های پرچمدار گوگل پیکسل 8 و 8 پرو در ماه اکتبر به طور رسمی معرفی خواهند شد، اما پیش از رونمایی رسمی، انتظار داریم که اگر شرکت به همان کاری که در سال گذشته انجام داد، این شرکت را در Google I/O به نمایش بگذارد. در اخباری مرتبط مدت‌ها شایعه شده بود که گوگل در حال کار بر روی یک گوشی تاشو بوده و گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این شرکت بالاخره در حال آماده شدن برای رونمایی اولین دستگاه تاشو خود موسوم به Pixel Fold است.

طبق اخبار و شایعات مختلف، Pixel Fold به همان چیپ Tensor G2 در پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو مجهز می شود و دارای 12 گیگابایت رم است. این دستگاه از سیستم دوربین سه گانه در عقب برخوردار بوده و با این حال، آخرین اطلاعات فاش شده به مشخصات صفحه نمایش گوشی هوشمند تاشو اشاره می کند و ممکن است خبر خوبی برای طرفداران پنل های نمایشگر پیشرفته باشد.

همانطور که توسط The Elec گزارش شد، گفته می شود که گوگل پیکسل فولد آینده دارای صفحه نمایش M13 سامسونگ است. این باعث می‌شود پیکسل فولد اولین دستگاهی باشد که از این فناوری استفاده می‌کند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعات جدید از گوشی Pixel 6a گوگل

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیکسل 8 گوگل با نمایشگر کوچک تر از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *