هدفون ریلمی Buds Air 5 Pro در راه است

هدفون ریلمی Buds Air 5 Pro در راه است

Realme در حال کار بر روی هدفون بی سیم جدید خود بوده که اخیرا تصاویر رندر آن به بیرون درز کرد. این هدفون انتظار داریم با نام  ریلمی Buds Air 5 Pro از راه برسد و موفق به کسب چندین گواهی مختلف شد که از طریق آنها ظرفیت باتری لو رفته است.

همانطور که رسانه 91Mobiles کشف شد، ایربادز Realme Buds Air 5 Pro دارای گواهی FCC ایالات متحده بوده و باتری‌های آن‌ها با شماره مدل 122540 آشکار شدند. طبق این گواهی، کیس شارژ با یک باتری 460 میلی‌آمپر ساعتی (شماره مدل 751536) همراه است. هدفون دارای باتری 60 میلی آمپر ساعتی هستند. آنها همچنین از اتصال بلوتوث در محدوده فرکانس 2402 هرتز تا 2480 هرتز پشتیبانی می کنند.

کاربران می توانند انتظار داشته باشند که گوشی ها با یک بار شارژ حداقل 5-6 ساعت عمرباتری ارائه دهند. مستندات FCC دارای تصویری از کیس شارژ با علامت‌های FCC است، اما خود هدفون‌ها در تصویر قابل مشاهده نیستند.

خوشبختانه، یک گزارش اخیر قبلاً رندرهای طراحی هدفون آینده را فاش کرده است. هدفون ها و کیس شارژ شباهت زیادی به طراحی Buds Air 3 دارند که دارای طراحی ساقه ای با روکش براق است. کیس شارژ همان ظاهر بیضی شکلی را که در سری Realme Buds Air وجود داشت، حفظ می کند.

گزارش شده است که هدفون ها در رنگ های مشکی، سفید و رنگ جدیدی به نام Nature Green عرضه می شوند. در حال حاضر، مشخصات و تاریخ عرضه آنها قابل پیش بینی نیست. در اخباری مرتبط ریلمی پیشتر مدل اقتصادی جدیدی را از سری گوشی های هوشمند Narzo خود معرفی کرده است. دستگاه مورد نظر Narzo N55 بوده که به تازگی برای بازار هند معرفی شد. این دارای برخی از مشخصات و ویژگی های قابل توجه بوده، بنابراین با یک مدل میان رده رو به رو هستیم.

ابتدا در مورد طراحی آن صحبت کنیم، در قسمت سلفی یک حفره دوربین در وسط نمایشگر دارد، در حالی که عقب دارای دو ماژول دوربین بزرگ است و کمی بر روی نیمه براق بالایی بالا آمده اند. Narzo N55 دارای یک پنل 6.72 اینچی IPS LCD بوده که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری این گوشی هوشمند به تراشه هلیو G88 مدیاتک مجهز شده که با حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراه شده است.

بیشتر بخوانید  گوشی REALME 10S معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون ریلمی Buds Air 5 Pro در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *