نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 PureView نسخه 5G در Q3 2020 رونمایی خواهند شد

نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 PureView نسخه 5G در Q3 2020 رونمایی خواهند شد

نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 PureView نسخه 5G | موتورولا، ال‌جی و اپل به دلیل شیوع ویروس همه‌گیر کرونا مجبور شدند تا تمامی مراسم‌های رونمایی از دستگاه‌های هوشمند خود را در این ماه به تعویق بیندازند. کمپانی HMD Global با پرچمداران بعدی نوکیا نیز همین کار را انجام داد و اطلاعات بیشتری در خصوص آن‌ها تا زمان رونمایی منتشر نمود.

انتظار می‌رود که پرچمداران نوکیا تا اواخر ماه آگوست و یا سپتامبر رونمایی شوند

اخیرا در گفتگو با NokiaPowerUser، افراد نزدیک به این کمپانی نشان داده‌اند که HMD Global در حال برنامه‌ریزی یک “رویداد معرفی بزرگ” در اواسط تا آخر Q3 2020 می‌باشد. این موضوع بدان معنی است که افراد می‌توانند از اواخر ماه اوت یا سپتامبر منتظر رونمایی از جدیدترین پرچمداران این کمپانی باشند.

این جدول زمان‌بندی با نمایشگاه IFA 2020 در برلین که قرار است در تاریخ‌های 4 الی 9 سپتامبر برگزار گردد، تلاقی دارد. HMD در گذشته از این پلتفرم به منظور رونمایی از چندین گوشی هوشمند استفاده کرده است اما ویروس کووید – 19 سبب شده است تا این مراسم حتی تا حد کنسل شدن نیز پیش برود. به هر حال، این امکان نیز وجود دارد که نوکیا برای رونمایی از پرچمداران خود مجبور به برگزاری یک مراسم اختصاصی گردد.

با توجه به اینکه انتظار داریم تا از گوشی‌های پرچمدار در مزاسم‌ها رونمایی گردد، اکنون در ابتدا باید توجه خود را به نوکیا 9.3 PureView جلب نماییم. این دستگاه به احتمال از پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 که در اس 20 اولترا و ال‌جی وی 60 تینکیو استفاده شده است، بهره خواهد برد.

همچنین انتظار می‌رود، در صورتی که این فناوری آماده باشد، از یک سیستم دوربین اصلی اصلاح شده با بهره‌مندی از فناوری نوری مورد استفاده در نوکیا 9 PureView اصلی و طراحی تمام صفحه آن که توسط یک دوربین پاپ‌آپ یا یک دوربین اصلی داخلی است، پشتیبانی شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گویا دستگاه دیگری که قرار است رونمایی گردد، نوکیا 7.3 نام دارد. در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد این دستگاه وجود دارد اما گفته می‌شود که دو نمونه اولیه‌ی آن تحت آزمایش قرار گرفته است و قرار است یکی از این دو گوشی هوشمند از فناوری 5G پشتیبانی نمایند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 PureView نسخه 5G در Q3 2020 رونمایی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *